Helgen

 lördagen var ganska lugn. Fick städdille så jag rensade ur hela garderboen i hallen hur mycket skit som helst som nu bara står och ska slängas. blev en enormskillnad. sen rensade jag ur där vi har gardiner dukar sängkläder och handukar såå skönt med lite ordning och slängde allt som vi aldrig använder. städade även bort all skit somm låg under sängen och nattduksborden såå skönt med lite ordning och slänga allt just de rensade även i byrån i hallen fick värsta städmanin sen de vanliga städat toan dammsugit dammat så nu är de i alla fall lite ordning här hemma.

Tony var ute i lördags så jag och neo myste och kollade på juno. Jag vet inte vad de är men jag älskar den filmen även om den är såå ledsam förstår inte hur man klarar av att lämna bort sitt barn. fyy hemska tanke. gillar den filme så mycket dialogen är så bra annolunda jämfört med andra filmer såå bra att jag även såg den en gång till igår.




Var i skogen igår med pappa och farmor för att plocka svamp men vi hittade inte en endaste en är nog lite tortt än så de gör verkligne inget att de regnar idag. resten av gårdagen myste vi. Neo har varit såå oerhört lugn och såå nöjd nöjdare än vanligt hur de nu ska gå till han brukar va tillfreds med de mesta men helgen har han varit ännu mer nöjd ve tinte vad som hänt. Har börjat att prata mer skratta mer underbara unge vi älskar dig! neo fick även prova på att sitta i sin egen stol igår var ett tag sen nu eftersom han säckar ihop så fort men igår gick de oerhört bra såå underbart när alla satt samlade runt bordet kändes verkligen som en riktigt lite familj och neo tyckte det var såå roligt underbart


Sitta själv i stolen

Han fick plaska iblajan igår och det var inte nådigt vad han plaskade så mycket har han aldrig blött ner mamma förut efter badet tog pappa över och masserade och oljade in och strechade jättemysigt. Sen lade neo och jag mig i vår säng och kollade på en film mamma vid 16 jättebra men oerhört ledsamt. HAn somnade brevid mig lade honom i hans säng fick och gjorde mig ordning för natten och precis när jag skulle lägga ner mitt huvud på kudden började han böka och ha sig så jag lade över honom i vår säng igen och han tvärslockande gullungen. De var vår helg de låter väl kanske inte så händelse rik men de har varit en underbar helg med världen mest nöjdaste unge massa mys och filmtittande<3


Plaskade som aldrig förr

Idag ska man vara barnvakt åt devin för sandrah ska grejsa med håret ska bli spännande på vad de ska bli. regnar så de blir nog att vara inne idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0