9 månader (korrigerat)


Igår blev vår underbaring 9 månder korrigerat. mer den åldern vi utgår ifrån just nu än ett år.





Fick katrinplommonpure igår eftersom han blivit såå hård i magen av medicinen de gillades verkligen. första gången som han fick sitta i sin stol och äta mat när jag och tony åt som uppskattades starkt han tyckte de var jätte roligt sp att få kladda. Går dagen var ganska lung. blev en sväng till neos morfar och hälsade på medan pappa spelade tennis efter de åkte vi och handlade helt öde i vår kyl och frys eftersom vi rensade ur den och frosstade ur den iförrgår.
Kom hem lagade mat. tony åkte iväg för att spela golf. jag och neo myste och busade blev även ett bad och jösses vad han plaskade jag blev dygnsur hihi. Neo somnade tidigt igår redan 21:30. så jag fick en lit stund för mig själv satt vid datorn. tony och min bror kom drygt 22:00 stannade inte länge för sen skulle dom ut till nån fest.

Grattis älskling är stor kille nu
älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0