Passerat 6 kilo



I onsdags så spräckte Neo 6 kilo gränsen. Vägde hela 6025 gr nu. Helt underbart. Stått still lite i vikt men har ökat maten gansla mycket och de tycks ha gjort värkan såå himla bra. 200 gr på en vecka hade han gått upp!

Igår var sandra och jag på babycafe fast på bvc denna gång. va trevligt. Lite väl mycket barn blev ganska stimmigt.
De första neo gjorde var att kräkas upp snd och allt. så de vara bara att byta kläder. träffade även julia och sara som är påmed på babyrytmiken var jättetrevligt. Träffade också Monika och Adam de var ett tag sen sist .Han bara växer och växer:) Lite senare på kvällen så tog neo och jag en promenad till brogårn och kikade på innebandy. Men de var en skitmatch kunde lika gärna stannat hemma och tagit en tupplur för jag var såå trött. Men de var ändå härligt att få  sig lite frisk luft. Senil som jag är så glömde jag kameran hemma hela dagen så de blev inte så värst många kort:P

Lugn dag idag. tänkte gå ut på promenad men de började ju blåsa så in i norden så de blev att vi struntade i de.Gått upp med julsakerna på vinden nu så nu är dom äntligen ur vägen. gjort mat blev hemgjord fiskgratänbg blev faktiskt supergott kul med lite annan mat ibland.

Morgondagen blir nog lugn tony ska jobba till fyra sen så skulle han iväg på curling tydligen inte ofta han är hemma inte...

image25

Finns inget underbarare än det här!
mamma älskar dig<3


Kommentarer
Postat av: AnnaIda

svar: Jag kommer att ta bort ett av mina efternamn och byta stavningen på det andra (Silversten-Silfversten) och sedan ska jag byta till AnnaIda, som jag egentligen heter men det har på något sätt fallit bort under åren så nu ska det dit igen :D

2008-02-01 @ 09:56:42
URL: http://annaida.blogg.se
Postat av: Sandrah

Nej Tony verkar vara borta mycket, han kanske kan ta Neo någon gång så du får komma ut lite själv ist..?

2008-02-02 @ 22:16:05
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0