Läkarkontroll


Idag var de läkarkontroll i karlstad. Fullspäckat schema
Först så var det kuratorn och vi bestämde att jag ska börja ta ut föräldrapening nu och även ansöka om vårdbidrag blir lite mer pengar då att få.
Efter de var de läkarsamtal pratade mest om han syrgasbehov och hur de går hemma.
Sen sjukgymnast som va nöjd och visade lite övningar som vi kan göra här hemma.
Sen var de vikt längt och huvudomfång. Vikt 5810 gr gått ner lite men de va bara några dar sen han vägdes. Var 61 cm lång och huvudet var 39,6 så allt var bara bra. Fick sin tredje rs vaccin spruta bara 2 kvar nu togs blodprov och där var alla värden bra. Röntgade hjärnan för att se hur shunten ligger och röntgade armen för att se att han skelett utevecklas som de ska. har inte fått svar på de än men allt gick bra i alla fall men väldigt ansträngade dag för honom stackarn sommnade som en stock när vi kom hem.

Har bestämt mig för att sluta pumpa nu. De tar så mycket tid och orka som jag kan lägga ut på neo. Hans spädbarns period är ju bara en gång och de känns som om man missar de bara för att man pumpar jämt... men de ska nog bli skönt när pumpandet är över har ju ända hållit på i 7 månader. Skönt att börja få ett liv igen...


Älskar min familj mest av allt<3<3<3

image18

<3 Det här är lycka<3

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Bra det att du ska sluta pumpa.. du har lyssnat på mig där att du missar tid med honom ;) hihi. Bra att det e bra med grabben!

2008-01-16 @ 20:55:30
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0