Innebandy



De blev att jag och Neo tog sen sväng till brogårdshallen för att kolla på när pappa spealde innebandy. Va hyftat väder på vägen dit i alla fall. Kollade inte så värsta mycket på matchen ska jag erkänna blev mest neo:D Neos farfar var där också Älsklingen var vaken hela matchen och precis när vi skulle knalla hem tvärtslockande han.
Pappa gjorde ju ett mål i alla fall. De var många föräldrar som kom fram och ville kika på plutten.  En grabb som tony coatchade förut hans mamma bor ett hus emellan så hon sa att de bara var att komma över för hon är ju mest hela dagarna med sin 15 månader gammal dotter alicia.

När vi skulle hem började de såklart att regna men neo låg så gott och skyddad så han märkte inte av nått alls.

Ikväll ska Tony på fest så jag och neo ska ta oss en promenad till min pappa och hälsa på den sväng. var ett tag sen man var där. Ska bli skoj istället för att sitta hemma ensamna.

Och i morgon ska vi till storfors en sväng för att hälsa på tonys farfar och farmor. bengt fyllde år för några dar sen så vi ska dit och gratta.


image21

De absolut vackraste som finns!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Du får juh höra av dig till mig om du e ensam så kan du komma hit..

2008-01-21 @ 20:47:05
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0