Babyrytmik


I lördags tog jag och neo en promenad till pappa eftersom tony skulle på fest hos en arbetskamrat. Blåste ganska rejällt men de var skönt att komma ut och röra på sig lite. När vi kom upp till pappa å skulle han ut en sväng för att handla lite fika så de blev en promenad till. Men de va bara skönt. Neo älskar ju att åka vagn när de guppas och har sig brukar somna nästan med de samma.

Blev lite fika och tv-tittande och lite prat. Sen vid nio blev neo akut superhungrig även fast han nyss hade fått 100 ml mat. Då packdes han i bilbarnstolen och så fick vi skjuts hem. Tycker de är lite obehagligt att gå ute själv med neo när de är sent man vet aldrig va de finns för skumma typer i den här stan. Kom hem gav honom mat och han tvärslocknade i min famn innan kag lade honom i spjällsängen reagerade inte ens att jag lade ner honom älsklingen. Tony kom väl hem vid en 02:30 men märkte inget. sover såå tungt nu förtiden...

Igår åt jag och tony första frukosten till samman på evigheter Va härligt faktiskt.
Belv en tripp till storfors igår för att hälsa på Neos gammelfarmor och gammelfarfar. Tony hjälpte Bengt att koppla in en ny dator och fixa internert så allt sånt. Neo var så fin och snäll hela dagen. Låg bara på en filt och var såå nöjd mammas lila älskling. Underbaraste som finns. Fick middag  kassler med ostsås såå gott. Blev även fika och några kvälls mackor innan vi åkte hem.
Va trevligt att träffas och dom är alltid så oerhört glada när Neo komemr på besök knappt så man hinner ha honom för sig själv:P

I morse var jag uppe redan kl 7 för att hinna med allt. Hände en sån helt underbar grej i morse. när jag kopplade ur mätaren och skulle ta upp Neo så skrattade han. Jättehögt så till och med tony vaknade helt underbart så har han aldrig gjort förut. Händer alltid något nytt varje dag. Finns inget underbarare än att se han utvecklas!
Kläde honom och matade honom. Sen lät jag honom sova inne hos pappa en liten stund medan jag pumpade. sen väckte jag tony så var såå trött innan vi gick ut. För idag var de första gången på babyrytmiken.
'
Träffade sandra och devin när vi kom fram alltid lika kul att se dom. :D
De blev sång, dans ,rörelser och musik. Neo tyckte verkligen de var jättekul log nästan hela tiden. Även mamma och pappa tyckte de va roligt. Så härligt att få komma ut för oss alla. Har funderat på att även börja på babymassage.

Tony matade devin förut och vilken lyx. tog ju typ max 10 min innan han hade ätit klart inte som neo inte där de tar typ 45 min. ska bli så underbart när han kan äta själv.
Fick remis idag från göteborg på pegg sonden och där stog de att de kunde ta tre månade innan de blev nått så vi blev väldigt besvikna. trodde de skulle gå lite fortare.

Blev en tripp på staden innan vi kom hem . Jakt på en ny overoll till neo eftersom dom två han har är för små. växer så de knakar. hittade ingen bra storlek vill ha 68 så han kan ha den ett tag. Gick in på nätet och där hittade jag den i str 68 så nu är den beställd. hoppas den kommer så fort som möjligt.

Nu ska man väl städa lite här hemma väldigt välbehövligt men dock såå trist fyy hatar att städa för dem känns som om de blir stökigt lika fort igen...

                                                                                                                          
image23


De känns som om man får betalt för allt slit man gått igenom när man ser han le.
                                                     De är värt allt i hela världen                                                          
  Hans leende är de vackraste man kan uppleva.
Mamma älskar dig så mycket att ord inte kan beskriva.
Du är mitt allt!
<3Älskar dig över allt annat på denna jord<3


Kommentarer
Postat av: Annaida

Ja det var riktigt trevligt, brukar aldrig bli något annat när man är ute med arbetskamraterna alla är så härliga!

2008-01-21 @ 14:44:40
URL: http://annaida.blogg.se
Postat av: Sandrah

Vågar du inte gå ute ensam i den här stan? är väl inte så mycket skit här eller? :)
Usch va jobbigt att det kanske skulle ta tre månader till :/

2008-01-21 @ 20:56:24
URL: http://xenophobia.blogg.se
Postat av: Emelie

Vilka fina ögon han har eran pojke.

2008-01-21 @ 21:23:56
URL: http://seemlan.blogg.se
Postat av: Sara

Neo är för söt när han ler :D

2008-01-22 @ 00:11:21
URL: http://saaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0