Vårväder

 
'
Igår var de dags att gå på babyrytmik. Va såå jobbigt att masa sig upp ur sängen igår har blivit lite lite sömn några nätter nu inte för att neo har vaknat. Han sover precis hela natten från ca23:00 till08:00 då han ska ha mat. Men han vaknar knappt när man ska mata honom utan sover vidare på mig. så vi har en liten mystund varje morogn. Sen sover han ungefär till nästan gång han ska ha mat ungefär 11:00. Så vi har verkligen fått lyxvarianten;)

Rytmiken var rolig som vanligt var inte så många barn där massa förkyldningar och allt som går. Neo saknade att  sin kompis devin lite grann.
. blev en promenad genom staden hem där neo fick mat av pappa. han åt jag pumpade sen tog neo och jag en lång promenad. Var ju riktigt vårväder ute bäst att passa på. var nog ute och gick i en timme. Var inne på lindex för dom har en sån fin lite stickad bruna tröja som jag tänkte köpa till neo fanns i alla storlekar förutom den jag skulle ha. typiskt.
Neo låg och njöt och kikade upp på den blåa himmelen och bara njöt innan han somnade. var även inne på jysk en sväng hittade en jättefin sänghimmel som jag är sugen på men vi får se hur jag gör.

idag är de tänkt att ta en promenad till maxi för att kika in bokrean. tänkt att handla några böcker till neo. Såg en fin bok som de även lät. Skulle han nog gilla. men vi får se hur jag gör eftersom de regnar s¨å just nu hoppas de ger sig. Måste verkligen köpa ett regnskydd till barnvagnen men jag går nästan aldrig ut ändå när de regnar.

Neo var såå glad igår han nästan log precis hela dagen de är såå underbart. Man blir så lycklig när man vet att han mår bra efter allt han gått igenom och verkligen älskar livet.sån livsglädje. de syns på ögonen när han ler så fylld av liv<3<3<3 mamma älskar dig oändligt mycke!!!


image45
Så här roligt var de att komma ut och åka barnvagn



image46
Älskar dig såååå ofantligt mycket


image47

Han är verkligen nästan alltid glad.
Inget som gör mig lyckligare än när han mår bra


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Barn kan verkligen le med ögonen!! :)

2008-02-26 @ 12:49:45
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0