BVC

I tordags gjorde vi inget specielt. var ju så trist väder så de blev mysdag här hemma. Finns inget underbarare. Städa lite och plockade undan massa saker. man bara plockar och plockar men de blir ändå lika stökigt igen på 3 sekunder. Men vi har ju en för liten lägenhet nu. Vill så gärna flytta men man ska ha råd också. Ska bli så härligt när neo kommer få ett eget rum som man kan göra lite mysigt.

I fredags var jag, neo och inga lill från hemsjukvården på bvc i stan för inskrivninge eftersom neo är så frisk att han inte behöver ha hemsjukvård längre. Känns så där faktiskt för dom nere på bvc vet ju inte alls mycket om förtidigt födda barn och se så har ju vi haft samma pesonal hela tiden som har haft hand om Neo väldigt lång tid så de känns ledsam att man inte kommer att få träffa alla underbara människor som har tagit han om neo känns faktiskt jobbigt för vad man än gör så kan vi aldrig nånsin tacka nog för allt dom gjort för att ha räddat de dyrbaraste vi har. mer än att säga att de finns inga mer underbarare människor med ett av dom meningsfullaste jobb som man kan ha. Fcik en barnsköterska som heter Krisitina som har hand om speciella barn hon verkade vara helt okey. Neo blev vägd och väger nu 6360 gr har gått upp yttligare 160 gr på en vecka vilket är jättebra med tanke på att hans vikt går lite upp och ner med tanke på hans kräkningar. Han var 63 cm lång så han växer som han ska. Så skönt att vikten går lite uppåt nu i alla fall.

Har ju bestämt mig för att sluta pumpa nu. har försäkt trappa ner 3 ggr och 3 gr har jag fått knöl och mjölkstockning så nu på fredag när vi ska till karlstad för utskrivning och läkarkontroll så ska läkaren skriva ut tabletter som gör att mjölken tar slut eftersom de inte fungerar på den naturliga vägen. just nu skiter jag i vilken sä länge mjölken tar slut så jag slipper pumpa för min kropp orkar verkligen inte mer nu. ska bli såå skönt.

I fredags blev de en promenad fram och tillbaka för att se på när pappa spelade innebany. ingen bra matach de var bara skönt att få komma ut och få frisk luft så man piggnatr till lite.

 Lördagen varf också lugn blev en promenad till morfar och moster eftersom tony var p´å ishockey de va trevligt åt middag där. Sen promenerade vi hem och hann kika lite på medlodifestivalen innan jag lade mig. Fick ett sms av Sandrah som gjorde mig orolig hade svårt att somna men sån tur va så ordnade de sig med allt.

Idag skull vi gått ut och gått men vädret var inte så roligt så de har blivit en mysiga hemma dag idag. Tagit de lugn städat lite och grejsat. Morfar och fabror kom nyss så snart ska vi fika lite. Lillfisen har nyss vaknat och pratar konstant och kan inte sluta le. Finns inget underbarare på denna jord än vår lilla underbara älskling. Den vackraste kärleken man kan uppleva de är kärleken till sitt barn . visste inte att man kunde älska nån så mycket Mamma älskar dig oändligt mycket<3<3<3


image42



image43



image44

Det absolut underbaraste som finns i
Jag älskar dig mer än allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0