Tand nr 6

I fredags skulle vi ha fikat med johanna och hennes som men dom har åkt på magsjuka så de blev inte med de hoppas dom blir friska fort.

Ihelgen var jag och neo hos neos morfar i princip hela helgen. Tony var på fest -så typ hela lördagen var han borta.
Fick mat och fika jätte trevligt och skönt att själv slippa hålla på att laga sp när man är själv.

Idag fyller mamma år ska dit en sväng och käka lite tårta ska bli gott.
Imorse åkte tony till till skövde på kurs kommer inte hem förns i morgon kväll nån gång skulle jag tro. 
Kanske blir en fika i morgon med sandrah och devin efter dom varit och spannat in ett dagis.

På onsdag ska vi skriva på huset så då är vi husägare ska bli underbart. då blir de till att måla om och fixa innan vi flyttar in alla möbler och de sen ska lite nytt köpas de kommer bli hur bra som helst. som vi längtar.

Neos andra framtand där uppe har nu kikat fram. 6 tänder har han nu sammanlagt. dröjer säkert inte innan dom två brevid där uppe kikar fram för de gick oerhört fort  och tätt när dom kom där nere.

Neo har inte åkt på några mer förkyldningar och min sitter i än sucl börjar bli trött på de här. Men huvudsaken är att neo är frisk.

Varit dålig på att skriva men jag har inte varit inne på internet mycket alls på den senare tiden vet faktiskt inte varför de har bara blivit så!

Nej nu ska man väl äta lite och ge neo lite gröt kanske innan vi knatar till min mor...


Kommentarer
Postat av: malin

Vad roligt med flera tänder :D

2008-12-08 @ 17:03:57
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Ahh jag hör av mig imorn när vi kollat på dagiset =)

2008-12-08 @ 18:25:30
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0