Söndag

Är såå trött nu förtiden vet inte vad de är för fel på mig. Så idag har jag och neo myst hela dagen. underbart! tony har jobbet hela helgen och nu är han på innebandy match. Snön är påväg bort fyy va trist hade hoppats på att den skulle få ligga kvar ett tag till å typiskt de måste ju vara snön nu när de snart är jul och allt. Men jag har verkligen ingen julstämning alls.
inga julsaker ingen snö blää.

Imorgon slutar tony 12 så då ska vi till huset och måla kök och hall. Ska även få hjälp av mattias som kan måla ge oss tips och hjälpa till de kommer nog bli bra detta!

Hoppas innerligt att tröttheten och känslan av att inte ha lust med nått alls skitjobbigt och min mage är skum magknip rätt som de är. Trodde att de unde bero på att jag kanske inte är så bra och inte den bästa maten heller för den delen men när jag vägde mig hade jag gått 1 kg så jag blev lite smått lycklig. bara ca 5 kg kvar så är ajg uppe i den vikt jag vill väga Men jag kommer nog stå still på mina vanliga kilon nu har såå svårt att gå upp men inga problem ner...

Kommentarer
Postat av: malin

VAd jobbigt och må dåligt :(

Du är inte gravid igen?

2008-12-14 @ 19:02:52
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Jag undrar samma som malin ;D

2008-12-14 @ 21:45:39
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ja asså nu undrar jag med jue =D

2008-12-16 @ 13:39:00
URL: http://tokiga2barnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0