Lucia

ventilen insatt på huset. har även provmålat den röda färgen så får vi se hur de blir. Tony jobabr hela helgen men på måndag ska vi dit och måla och grejsa. dörren som vi skulle stänga igen får var öppen de skiter vi i nu för den satt ganska bra placerad iaf. de komemr nog att bli bra.

igår kollade vi på idol. Kevin vann nått annat vore knepigt har aldrig gillat alice så värst faktiskt. Kevin har sån bra röst och härlig personlighet. Härlig människa!

Äntligen har de kommit snö som jag har väntat. Tony köpte en pulka till neo igår som jag tänkte inviga idag men de är såklart kvar i tonys bil och tony har bilen till jobbet suck så vi får se hur vi gör.

Neos mat går jättebra. äter en portiongröt och dessert på de så ett mål sondnäring tas bort helt fantastiskt.
Känns overkligen på nått sätt eftersom de small på en gång bara så där!

Lucia idag väldigt mysigt sp nu när de är snö med. lyssnade på lite lucia firande imorse på tv4 nyhetsmorgon jättevackert.
har ingen julstämming alls inga julgrejer har vi tagit upp känns så onödigt ser de ser ändå förjävligt ut här hemma.
känns som om min lust till de mesta är som bortblåst fattar inte varför skit jobbigt usch....



Kommentarer
Postat av: Sandrah

Härligt att han börjat äta nu =) Jag träffade minsann Tony igår när han köpte pulkan!

2008-12-13 @ 12:59:26
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0