Juldagen

tony jobbade denna dag men de var bara till tolv. åkte hem kollade till huset innan vi åkte till min mamma för att fira min syster föddelsedag hela 21 åe fyllde hon. Åt massa god mat där och efterätt så jag blev jättemätt. känns inte som man gör annat än å äter och äter. Sandra fick pengar av mig så får hon spara till hon flyttar i mars för att köpte möbler eller göra om i lägenheten. tänk att hon blivit så stor!


finklädd idag igen för mostere fyllde år!
våran underbara gladfis<3

var där ett tag innan vi åkte till tonys mormor och morfar i storfors som vi alltid gör varje år. åt ris ala matla men de var de tvärstopp. neo fick presenter av owe och annalena och även gunnel och kurt. så de var paket 3 dar i rad för lillkillen. men de tackar man ju inte nej till när de var massa paketsnören inblandade hehe.


fick en nallen av gunnel och kurt och han gillade massa!

Vi var där till kanskehalv nio. åkte hem jag sprang in på maxi för att köpa blöjor och gröt. kollade även på nan. eftersom de är så många röda dar nu så har vi inte fått vår beställning av neos mat så vi får köra på gammal vanlig hederlig ersättning mindre kaloririk dock men de är bara bra om han inte ökar så mycket så fort ett tag. De enda jag är orolig för att hans mage inte klarar av att tvärt byta mat till en  annan så han inte får ont i magen och blir förstoppad eller nått han har fått nan förut men då blandande vi hälften min mjölk och hälten nan och de gick jättebra men vi får hålla tummarna och hoppas att de går bra.

Även denna natt sov vi över hos tonys föräldrar eftersom vi skulle upp tidigt dagen efter för att åka till mellandagsrean för att köpa tvättmaskin. även tonys pappa och bror skulle dit för en tv och dator så vi skulle ta sällskap.
även denna dag var jätte bra men alla vi var trötta efter allt flängande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0