helgen

Ifredags fylle min farmor år så då gick vi dit och svullade i smörgåstårta och tårta jättegott. man kan verkligen inte tro att min farmor är 79 så pigg som hon är:D

Ilördags kikade jag och neo på innebandy pappa spelade såklart men dom förlorade och de var en gansla tråkig match. åkte hem åt tony åkte till huset och maskerade listerna i vardagsrummet. kikde lite på en film inna vi lade oss.

Igår var vi i huset och målat vardagsrummet rött blev skitbra men ska måla en gång till innan de är klart. även tonys mamma och pappa kom och min pappa också. vi kommer få ganska mycket hjälp sen efter jul när alla är lediga. men de är faktiskt bara 3 rum kvar sen är vi klara med målning och tapetering. ska bli helt underbart när vi kan flytta in helt.

Imorgon blir de nog fika med sandrah jätteskoj. sen på kvällen ska vi till min pappa och fira lite jul i förväg med mat och bingolotto som vi brukar göra varje år de är sååå mysigt.

julafton ska vi till tonys föräldrar i björneborg och vi sover nog där över natten också.
den 25 fyller min syster år de ska firas minnsan. annandag jul ska vi till mellandagsrean och köpa massa på ikea och sen om vi hittar en bra tvätt och disk maskin för de behövs verkligen. då ska vi ska barnvakt eftersom vi åker tidigt.
Så de är full rulle några dar framöver nu. och sen ska de målas och has i huset!

tony köpte en väder station med massa  saker i på maxi nu bra att ha koll på tempen inne känenr att man börjar bli snål nu när man är hus ägare haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0