Dan före dan före dopparedan


igår lade vi neo kl 21 istället för 22 och han somnde utan gnäll jättehärligt.
sov även bara en gång under dagen mellan halv tolv och halv ett.  kämpar med att han bara ska sova en gång nu under dagen och sen lägga sig tidiigare. trodde han skulle vakna tidigare i morse men inte då kvart i tio. då var de bara att byta blöja och allt de och bege sig ner till stan för fika med sandrah och devin på pause. de var jätte trevligt satt och tjatade om de mesta. ååå jag fick känna när hennes bebis sparkade underbart. man blir ju såå aviss.


sötnosarna

Vi strosade omkring på stan lite i affärrer fasen va folk de var på stan man träffade några man kände. ronny och therese. ove och annalena min pappa. veronica elliott och jennifer och sen micke och hans dotter liw. var säkert nån mer som jag inte kommer ihåg. men de var jätte trevligt. devin köpte julklappar till sandrah och jag fick en julpuss av sötnosen så mysigt.

Letade som en tok efter neos vanatar när vi gick men hittade ingen. ingen av dom vi har är bra så de blir nog att införskaffa ett par nya om han nu inte får några i julklapp de vet man aldrig. kommer säkert få en hel drös som förra året jösses va paket.

Ska till systemet sen när tony slutar jobbet sen ska vi till min far och fira tidig julafton men god mat gott att dricka bingolotto och massa mys ska bli jätte roligt. de gör vi varje år.har jag sett framemot.
kommer bli en kanonkväll!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Hihi ja du fick både julpuss och julspark :)

2008-12-23 @ 13:25:56
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Mezzie

Taaack gumman för dina värmade ord <3

Ny adress btw...

Hoppa sni få ren super fin dan före dopparedagen!

Massa kramar <3

2008-12-23 @ 14:02:09
URL: http://angeloflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0