söndag


Var jätte trevligt hos ronny och se hur mycket jobb han hade lagt ner på stugan enorm skillnad jättefint var de var flera år sen jag var där uppe. Han hade köpt smörgås tårta och fikabröd så de var ett riktigt kalas. så rofyllt där man blir så
avslappnad.

fick träffa samira hon kände igen min röst fastän de va flera år sen så hon började gosa och kurra såå söt men de syntes att hon blivit till åren jätte gråhårig.

När vi kom hem försvann tony på en kräftfest och var borta hela kvällen neo somnade ganska tidigt faktiskt satt och kollade lite på pearl harbor men den slutade ett och de orkade jag verkligen inte hålla mig vaken till somnade väl kanske halkv elva.

Idag har jag varit såååå trött vet inte vad de är neo och jag sov lite middag mysigt och skönt men lika trött för de känns de som säkert lingonveckan fyy. men har nästan ingen mensvärk alls längre efter neo kommit känner knappt av att den ska komma som jag gjorde innan fick jätte ont i brösten nu svullnar dom bara upp sen är de typ ingen mer sååå skönt
Idag har vi bara slöat tony har spelat fotbollsmatch och nu inventererar han på maxi skojsigt värre:P
Får se vad vi hittar på i kväll de märks.

kanske öppna förskolan i morgon en sväng och träffa sandrah och devin var ett bra tag sen nu...


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Hur gammal är Samira nu? Jag kommer allt ihåg henne :)

2008-09-01 @ 08:51:17
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0