shoppingdag


idag åkte jag och far min till karlstad en hel dag med bara shopping var underbart att få komma ut lite och gå i affärrer i lugn och ro. köpte en hel del bla hittade jag två par jeans till mig jätesnygga och äntligen hittade jag bra strl. massa fina kläder till neo bara 80 som gäller nu ingen ide att köpa 74 mer eftersom de sitter precis nu. köpte en lekmatta på ikea plus 2 nattlampor som verkar hur bra som helst badankor till neo och en bamse badbok.käkade på max såå gott pappa bjöd. tror vi nästan va inne på dom flesta afärrer och hittade aäntligen ett nappflask ställ som jag letat efter så länge eftersom vi använder dom jämt så tyckte vi de var smidigt att införskaffa ett. Men de var en underbar dag och roligt för tony att umgås massa med neo vilket han inte brukar eftersom han jobbar så ofta. men saknade mina älsklingar<3 i massvis.

Imorgon åker tony till falköping var tänkt att dom skulle vara borta över hela helgen men så blir de inte vädret ska inte bli de bästa. Sandrah och jag ska ha filmkväll i morgon ska bli jätte roligt. se 27 dresses som jag har velat se i evigheter nu men aldrig blivit av.

Ne nu ska jag nog dra mig till kojs neo har somnat kl 22 som vanligt. tony är på  pokerkväll kommer väl snart förhoppningsvis...

Kommentarer
Postat av: Nina

Va skoj att shoppa! Flaskställ har varit uuuuunderbart att ha!

http://snostjarna.blogspot.com

2008-08-15 @ 07:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0