Måndag

passa på att skriva lite medan älsklinge sover.
neo vaknade srtax inann åtta genom att han hade sparkat ur kopplingen till matpumpen så nästan all mat hade pumpat i sängen och på neo så de var bara att gå upp och torka och byta och mata upp på ett ungefär suck
Precis när jag gick in i duchen så kräktes neo så de var bara att hoppa ur igen om och torka kräks hade kommit massa på han så jag tog med honom in i duchen så vi tog en duch tillsamans jättemysigt och neo njöt, Duchade klart smörjde in neo fick mat och rena nya kläder str 80 för första gången trodde de skulle vara på tok förstort men de var de ju inte alls satt jättebra tror alltid att han är mindre ön vad han är. hann få i mig typ 2 skedar flingor med fil innan herrn inte alls tyckre de va så roligt att ligga själv. klädde på honom mössa eftersom de blåser så idag och sen den matchande munkjackan till byxorna var jättefint på honom men allt klär en skönhet:D Knallade ner mot staden helt plötligt så såg neo sååå stor ut ivagnen så jag var tvungen att ta lite kort han växer så fort sp nu på senare tiden har de verkligen gått undan det är såååå underbart att se han väx och utvecklas och må bra finns inget mer tillfredsställande.

Väl på apoteket blev de krångel med neos recept. tydligen så måste man ha licens på barnet kallade hon de för att kunne beställa. vilke var väldigt underligt eftersom de aldrig tidifare varit nått problem att hämta ut hans mat, de var tuvngen att kollas upp sa hon men sen sa jag att vi måste ha hans mat nu eftersom vi snart inte har nån kvar här hemma de verkade inte gå in så fick upprepa några gången men hon verkade inte förstå att de är jätteviktigt. fyy så arg jag blev... träffade min farmor på stan hade varit hos tandlälkare och lagat en tand som hade gått av pratade lite. gick inpå lindex en sväng hittade ett bar jätesöta byxor till neo med fleece till hösten men köpte dom aldrig. knattade hemåt träffade en arbetskamrat micke som blivit pappa i april och hans tjej stog och pratade en lite stund innan vi fick hem. neo somnade i vagnen tröttis. lade honom på mage nu här hemma sover som en stock men snart måste jag väcka honom för mat hatar att göra de men jag måste stackarn.

Sen måste vi handla inte mycket till mat här hemma just nu så de ska bli skönt!
nej nu ska herrn ha mat
Ha de så bra alla! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0