Veckan som gått

i måndags var de sista gångn för babyrytmiken. tyckte jag kändes jätte trist eftersom neo tyckte va varit så roligt.
men man får köra lite egen rytmik här hemma tony kan ju spela gitarr så de kommer ju bli superskoj.
måndagen var annars lugn. var ute och promenerade eftersom de var underbart väder. plockade lite här hemma tvätta allt sånt där roligt. :P

I tisadags gick jag till farmor och hälsade på inte sett henne på länge så de var jätt trevligt. fick även mat där. så skönt att slippa laga mat när man är själv. Tony har börjat på sitt vanliga schema nu igen så nu går han heltid igen vilket betyder att jag för göra i princip allt här hemma nu så man känner sig ganska så sliten varje kväll när man ska gå å lägga sig. sen om ca 3 veckor ska han ta över för sin chef så då kommer ha jobba äönnu mer än va han redan gör. Men men han får bättre betalt så vi kanske kan börja kolla om kring på nyss boende. börjar bli så trångt här hemm nu tycker jag. härligt för neo att ha ett eget rum och förvara alla hans grejer där och inte som nu utsprit i hela lägenheten. de enda man gör är ju å plockar hela tiden och så blir de lika stökigt.

i onsdag var vi till ögonläkaren. skrev om de i förra inlägget.

Och igår var tony ledig. blev en fika på stan med Sara och Michelle. alltid lika trevligt. hon växer så de knakar den där lilla supersöta tjejen. det måste vi verkligen göra om snart igen:D annars var dagen lugn. Är så underbart väder nu så man kan ju inte vara annat än glad men något trött.

idag vet jag faktiskt inte vad som ska hända. inget planerat. kanske en tripp till storfors och hälsa på tonys famor och farfar men vi får se hur de blir med den saken.

Snart dags för mat för mammas älskling och påklädning om han behagar att vakna snart den lilla sjusovaren...


" Kom på mig själv för några dar sen när jag stod inne på bokia och kollade på fakta böcker om barn. men sen så tänkte jag jag känner ju mitt barn bäst själv än en jäkla bok. allt som står är ju bara på ett ungefär jämt. så varför köpa nått när jag redan vet bäst själv.Neo är inte riktigt som dom barnen som böcker alltid utgår ifrån ändå. Ibland känner man sig såå vuxen"

Kommentarer
Postat av: sara

jaa det var jätte trevligt :D får planera in en till dag ju :D:D hoppas ni får en underbar helg :D

2008-04-25 @ 10:09:54
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0