Inhandlat skor


Dessa 2 par har jag nu besällt. Funderade bra länge men nu blev de dom här . 900 kr för två par skor är ju alls dyrt. sen behöver jag skor så de blev ett par lite finare skor men typ gångbart till allt sen ett par lite med vardagsskor som de bara är att sticka ner fossingarna i. Hoppas innerligt att de passar tog str 36 som ibland är förstort men jag hoppas hoppas hoppas! Nu är jag dock ute efter ett par shorts. hittade snygga och billiga på både ellos och HM men alla finns inte på lager och kommer igen den 25 maj. Vill så gärna ha ett par till mina nya skor.Så nu är de shorts jakt som gäller;)


I lördags skulle tony på fest så jag och neo blev bjudna till sandrah och kika på lite film. Måste bara säga att filmen inte var en av dom bättre. verkligen superskumm. tror den hette bröllopsnatten. de blev till slut att bi tittade på smällen istället en him la rolig film. Fyy vad jag saknar min bebismage. Trist att sitta hemma själv så de var trevligt med sällskap.Eftersom även david skulle partajja.Devin är lika sötis som vanligt när han knatade om kring i sin gå stol. lite sugen på att köpa en till neo för nångång måste ju herrn behaga att sätta ner fossingarna i golvet:D Fick skjuts av pappa hem senare på kvällen. matade älsklingen och sedan lade jag mig. Tony kom tydligen hem  kl 4 lite väl sen tyckte jag. inte för att jag märkte nått men ändå.

Gårdagen var lugn gjort typ inget alls. tonys farmor och farfar kom förbi med tonys gammal matstol. men jag tyckt einte riktigt att de var så bra. även fast vi bullsat upp för ryggen så blev de att han tippade bakåt med ryggen och huvudet. provade min hemmagjorda potatispuree. kräktes efter andra skeden blev lite för mycket på en gång. han få ju bara smakportion men de resteraden fivk han behålla vilket var de mesta hittils. fick även lite ersättning på sked som han glupskt svalde. Så härligt att se att de börjar komma igång så smått med matningen. Dock har han börjat kräkas mycket nu igen verkligen görjobbigt för de kan ju vara så mycket som är fel, men han är glad i övrigt.
På kvällen kollade vi på en film -benknäckargänget- tror jag den hette var faktiskt ganska rolig. men jag hann inte se hela innan jag somnade hehe brukar bli så nu förtiden:P

Idag ska vi till barnhabiliteringen för att träffa Neos logoped och neos sjukgymnast ska bli jätte roligt. Kanske kan få lite tips av maria angående matningen. Känns skönt att åka till karlstad för barnhab för där vet vi att han inte kommer bli stucken eller få ont Och han gillar maria och lena jättemycket de märks. Nää nu ska man väl få i sig lite frukost. tycker frukost är så jobbigt att få i sig för jag blir jämt illamående. min mage är ju inte riktigt som den ska. och mjölk,fil eller nått sånt går verkligen inte min mage med på, påmorgonen. äta och sen iväg när tony kommer kl 10. får uppdatera sen om hur de gick.


Mammas allt
Älskar dig så ord inte räcker

image84









Kommentarer
Postat av: Elin

Jätte snygga skor du beställt men vilka små fötter du har :P

2008-04-28 @ 10:58:17
URL: http://elinnorgren.blogg.se
Postat av: Sandrah

Vi köpte fotöljen på jysk. VArför mår du illa när du äter frukost?

2008-04-28 @ 21:46:27
URL: http://sandrah.blogg.se
Postat av: Jenny

Kul att köpa lite nya skor :-)

2008-04-29 @ 07:56:58
URL: http://bellismamma.blogg.se
Postat av: mezzie

hihi lämnar ett spår så du vet jag läser här med ;-)
Hoppas allt är bra?
Kramisar

2008-04-30 @ 08:52:48
URL: http://motherhood.blogg.se
Postat av: Linn

guuuuud va fint kort på Neo-prinsen! :)

2008-05-06 @ 12:50:38
URL: http://napmils.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0