Det finns inget underbarare än att se Neo växa och utvecklas<3

image70
Resultatet. redan så snyggt efter en vecka



Ändå sen vi kom hem från uppsala så märker vi en enorm förändring på Neo och de är inte bara vi utan alla andra också, Han har börjat prata i massvis massa ljud som vi aldrig hört förut. även lärt sig att man kan smacka nu när läppen är hel. Kan även säga dada ibland låter sååå sött<3

I måndags skrattade han för första gången jag blev så lycklig att jag började grina:D kan sitta bättre och bättre och är i princip glad jämt nästan mer glad än innan om de nu är möjligt. De finns inget underbarare än att se han växa och utvecklas. Kan inte vara stoltare över att ha fått världens mest underbaraste son. så skönt för honom att slippa slangen i halsen de är nog de som har bidragit till en hel del med hans framsteg.

Igår byte vi tejp på spalten första gången sen operationen. Det är helt otroligt vad fint de blev de syntes knappt att de var sytt där. jag blev så chockad för vi trodde de skulle synas mer än va de gjorde. Helt otroligt vad malin är bra.

Kollade på sjukhuset igår och de visade sig att malin har varit i fattiga länder och hjälpt barn där som inte har samma möjligheter aatt få den vården som vi har i svergie. Vi har verkligen fått en läkare med ett sånt stort hjärta. Tänk om alla kunde vara som henne. De gör henne bara mer underbarare än va hon redan är! hon sa såna fina ord sa jag började ju fälla tårar. Man har blivit väldigt lättgråtanade sen man blivit mamma;)

Desvärre har de blivit lite varig i gastron. hoppas verkligen de försvinner snart var nere på apoteket idag och köpte bakteriedödande medel som vi ska tvätta med hoppas de hjälper så han inte blir dålig.

skulle varit nere på marken en sväng igår men de regnade hela dagen. sen kom tonys farmor och farfar och hälsade på så de blev att vi stannade hemma.

I morse så tog neo och jag en promenad innan vi skulle till bvc. var mullet men väldig behaglig värme så de var såå härligt att få friskt luft. har ju inte varit ute på länge pga av infektionsrisken för neo men idag blev de första gången ute och de märktes att han tyckte om de älskar att åka barnvagn låg och kikade upp i himlen och njöt.

Var på bvc en snabbis vägde mäte längd och huvud. Träffade sara och michelle där vilket sammanträffande. Var verkligen superskoj att se dom. Michelle är sååå söt:D just när vi såg så var hon väldans hungrig. måste bli en fika nån dag här framöver:D

på vägen hem träffade jag en arbetskamrat som jag pratade med. Kom hem lämnade neo och ronny kom upp och kikade på honom. kände knappt igen neo sen operationen.
Blev en fika på ejes jätte trevligt och gott kom hem vid kl 2 matade neo och nu har han somnat igen. Man är verkligen mer och mer vaken inte så ofta han sover på dagarna längre men hela natten. Hann även med att dammsuga när jag kom hem och plockade lite. man plockar och plockar ändå blir de grejer överallt på 3 sek känns de som:P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Visst är det kul när dem gör framsteg :-) Att han gjort såna framsteg på så kort tid, otroligt!!

2008-04-10 @ 21:02:42
URL: http://bellismamma.blogg.se
Postat av: Pauline

Jag ville bara tacka för din kommentarer i min blogg, och säga att du nu finns med på listan på min startsida över de duktigaste kommentatörerna denna veckan! Bild & länk till din sida.

Ha en bra dag, och grattis Neo föresten!!

2008-04-16 @ 15:57:57
URL: http://www.sofiapauline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0