Alla minnen kom tillbaka


Såg på juno i förrgår och alla minnen kom tillbaks


Vissa peridoer tycker jag de är så otroligt jobbigt att se gravidmagar eftersom jag saknar min oerhört mycket.
känner mig så snuvad på min graviditet. fick aldrig den där stor tjocka magen som alla får. fick aldrig några bristningar som dom flesta gnäller över. skulle ta alla bristningar i världen bara för att neo skulle ha fötts när han var beräknad att komma.

Ibland förstår jag inte folk som gnäller över massa små saker som typ bristningar. vad är de när man får världens underbaraste vackraste bebis. de är ju fasen inget att klaga över. eller dom extra kilon man lägger på sig vad gör de! ingenting. De är ju värt precis allt. kroppen är ju till för att användas. ibland är människors problem sååå små. visseligen ser man ju allt på ett helt annat sätt. man växer som person efter nått sånt här

Saknar alla sparkar alla rörelser. obeskrivbart. en av dom underbaraste känslorna jag fått uppleva. att ha ett liv inom sig. Ett hjärta som slår!

har aldrig mått så bra som jag gjorde när jag var gravid. kände mig så välmående såå lycklig.
Sen helt plötsligt togs de bara ifrån mig sådär.

Livet är så oförutsägbart och ibland känns de sååå orättvist.
Men jag tror de drabbar sådana männsikor som kan klara av en sån situation
och Neo har den styrkan!
Den starkaste person jag vet♥

Men utav allt de här så har vi fått världen vackraste starkaste underbaraste son. alla dagar vi suttit vid hans sida stöttat honom med all styrka och kärlek som vi äger är värt precis allt ångrar inte en endaste sekund. allt som han gått igenom har gjort honom till den underbara kille som han är idag!


Får sådana där deppdagar. känns som om allt hinner i kappen ibland allt som vi fått gå igenom för att komma dit som vi är idag...

♥Vi har fått ett mirakel♥



Saknar något oerhört

image76

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Livet är inte rättvist.. jag saknar också magen med sparkarna

2008-04-23 @ 21:48:48
URL: http://sandrah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0