10 månader

<3Grattis på 10 månaders dagen<3

image86



Den 26 april blev vår älskling hela 10 månader!


jag skriver de ofta men de är helt sjukt vad tiden gårt fort. Man hänger ju knappt med själv. Snart fyller han ett år jisses säger jag bara. Köpte ett par byxor och en supertuff t-shirt till honom som present. blir såå kul när han blir lite mer medveten om vad han får.

 De händer saker hela tiden utvecklingsmässigt helt underbart att se alla framsteg han gör. De dröjer nog inte länge innan han kan sitta helt själv. kan sitta själv korta stunder. Helt otroligt vad vår underbara son kan.

Det finns inget som gör en så lycklig som att se honom växa och utvecklas och att alltid vara så glad. Han verkar så nöjd med livet de syns i hans ögon varje gång han ler. Han log och såg såå lycklig ut igår kväll så att jag började gråta.

Kärleken är överväldigande känslorna bara forsar över en.Man har inte upplevt den underbaraste lyckan och den starkaste kärleken förns man fått barn. Dom är ens allt<3


image85


MIn familj är mitt allt!!

Finns inget som gör mig så lycklig som min underbara familj


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ah jag menar dig :-D

2008-04-30 @ 21:13:19
URL: http://bellismamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0