Första innebandymatchen!

Igår tog vi med neo som fick se sin allra första innebandy match. Men han var mer intresserad av mat än av själva marchen mammas sötnos. Men de gick så bra att ta med honom. blir ju mycket krångel ocg väldigt mycke planering så fort man ska nånstans med syrgas och allt. Men de gick så bra. han var så lugn och snäll:)Han är verkligen en populär kille för de var väldigt många som har längtat efter att få se honom.De stog en helt flock omkring oss som ville titta på underverket. När vi kom hem hade vi en riktigt trött kille, slocknade direkt.

Imorse var jag,pappa och farmor iväg en liten sväng. Först va vi till elon som hade invigning jag var nämligen på jakt efter en eltandborste. sen åkte vi till elkedjan där jag hittade den jag ville ha.Den bästa som finns och väldigt dyr men de får de vara värt.Kanske de blir billigare hos tandläkaren i stället. sen en sväng till coop
 där de blev att man prata med personal som gärna vill se neo så de blir nog en sväng dit till veckan skulle jag tro. Ska snart ta en promenad till staden nu när de är sånt härligt väder. Och sen ska vi till pappa pch äta mat. Skönt att man själv inte behöver stå och laga idag:P

roligt att få komma ut och göra grejer med honom för de blir väldigt tråkigt att sitta inne hela dagarna. men de är så mycke planering med allt. mina pumptider hans matider och hans syrgas så de blir en massa sakeromkring på men men han kommer ju inte ha sladdarna hela livet...


                                                                         image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0