Finns ingen underbarare<3

image1Äntligen så har vi fått komma hem efter fyra och en halv månad på sjukhus. Så underbart. De har verkligen inte varit ett lätt resa. Går inte beskriva hur otroligt tufft och jobbigt de har varit. De finns inget som kan förstå om man inte själv har varit i samma situtaion.

Varit många komplikationer på vägens gång med operationer och annat. Men nu äntligen så är han på bättringsvägen. Han har visseligen syrgas kvar och kan inte riktigt äta helt själv än men de är på god väg.

Känns nu som de mesta kommer att ordna sig och resten får man avakta och se hur de kommer bli i framtiden. Inget som man själv kan styra över även om de inte finns nått man hellre skulle vilja har faktiskt insett de nu. men med tanke på de så känner man sig så jävla maktlös att man inte kan göra något åt de. När man såg honom lida och ha ont de enda man kunde vara att se på.

Livet är att bra jävla orättvist ibland. När man ser gravida röka eller dricka. Ibland undrar man verkligen vad en del människor tänker med. förstår inte hur man kan utsätta sitt eget barn, sitt liv i magen för sånt. jag förstår verkligen inte de...

Önskade mest av allt att de var jag som fick gå igenom de här och inte han. Han är inte värd den här starten i livet. Ingen är värd den här starten i livet. jag skulle göra vad som helst bara att han skulle fått slippa allt.

Han har gått igenom så mycke mer än en vanlig människa skulle göra på en livstid, de har neo gått igen på några månader. Men om de är nån som skulle klara de så är de han. En sån kämpe, de går inte att beskriva med ord vilken otrolig kille vi har fått. de går verkligen inte att vara mer stolt över honom som vi är. värker i hjärtat varenda gång vi tänker på de är just vi som har fått världens mest underbaraste speciellaste kille..<3

Går inte förstå vilka krafter som han äger. krafter som jag aldrig ens kommer vara i närheten av att ha. Han är verkligen den starkaste killen jag vet och han är vår son. Vår underbaraste son. De värker verkligen i hjärtat och mina tårar börjar rinna varje gång som jag tänker på hur otrolig han är, hur stark hur underbar och hur vacker han är. De går verkligen inte att vara stoltare än va jag är.
De är så svårt att beskriva hur jag känner för ord räcker inte till såå frustrerande. De här är inte ens i närheten av hur jag känner men de finns inga andra ord som kan beskriva.. Älskar honom såå otroligt mycke. finns inget vackrare än han. finns inget underbarare finns ingen starkare..<3<3<3

Kommentarer
Postat av: L

Jag börjar gråta när jag läser det för att dte är så vackert! Underbar son, underbar blogg:)

2008-04-17 @ 23:35:29
Postat av: Laura

Så fint skrivet. Barnen är ju det viktigaste.

2009-01-19 @ 17:01:11
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: Theos Mamma

Måste bara fråga vad som hänt? :/ .. Hoppas allt är mycket bättre med er son idag!

2009-02-23 @ 21:03:58
URL: http://ginis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0