Andra advent



I fredags så var hemsjukvården hos oss,Eva, och kollade neo vägde honom. Så nu väger vår kille 5220 gr. Hade gått upp 225 gr på en vecka så de var riktigt bra mer än vi hade trott. Dröjer väl inte innan han väger 5500 gr. De är det här som ger en så mycke motivation att fortsätta pumpa när man ser hur otroligt bra han växer på min mat. Att man kan göra skillnad och bidra till nått som är så viktigt. De får en att må såå troligt bra i själen.
Fick en hälsning av Miljas föräldrar av eva när hon kom. blev sååå glad hoppas såå innerligt att de går bra för dom med tanke på allt som dom fått gå igenom men lille tjejen. sååå fin är hon. Kunde ju inte fråga eva hur de går för dom eftersom dom har tystnadsplikt. Tänker på dom ofta...!

Var hos pappa (neos morfar) i fredags. blev bjuden på mat, grekisk sallad. de va mumma de. Kollade på idol med syrran. Tyckte de var svårt för både marie och amanda är ju otroligt bra. De är ju helt olika stilar så de går ju inte riktigt att jämföra dom tillsamans.
Var även på stan en snabbis med syrran för jag var tvungen att köpa present till mamma och ronny. Ronny fyllde år i fredags så han tittade in en sväng och fick sin prensent. ett presentkort på black spot väldigt mycket fina kläder.

Mamma fyllde år igår så jag var där och grattade hennne. Var naturligtvis tvungen att hälsa på deras lilla vovvsing som dom skaffat sig. en liten boxer som heter Ester såååå söt är hon.Neo var med hos mamma för första gången. Ester var så nyfiken på honom men inte neo på henne:P  Hann knappt komma in genom dörren innan hon lade sig i mitt knä. De är så underbart med djur Skulle också vilja ha hund men de finns de ju verkligen ingen tid för nu. Men om några år kanske.
Fikade och sen köpte vi mat på mcdonlads allihopa. Tony var på innebandy så han dök upp lite senare en liten stund innan vi gick hem för lillkillen skulle ha mat:) Tony åkte dirket nästan till jensen så jag fick mata neo. Såklart så skulle han fontän spy. men sån tur va så hade han inga kläder på sig så de var bara att tvätta av honom och byta filten i vaggan sån tur va.

Mysigt med andra advent idag. får ju inte tända några ljus för neos syrgas lite trist i juletider men de får bli mer nästa jul. Nästa vecka är de lucia och snart är de jul helt otroligt va tiden går fort. Ska väl köpa lite julklappar till Neo men de blir inte så mycket han förstår ju inte att de jul och att han får paket. Blir mer av de nästa år. Men snö måste de ju vara på Neos första jul!

Idag vet jag inte riktigt var de blir.Tråkigt väder som vanligt. Blir att mysa med den underbaraste lilla bebben i världen om han tillåter mamma göra de;)kanske bada också. Blivit fel dygnsrytm på Neo är vaken ganska mycket på natten och sover hela förmiddagen så de är lite trist. Men jag tar aldrig upp honom på natten utan han brukar att somna om efter ett litet tag.
 jag behöver verkligen dom få timmarna jag var varje natt. Känns nu att pumpningen börjar ta på en. är alltid konstant trött har inte sovit en hel natt på snart fem månader men de ör bara att bita ihop. Jag har ju mat så han får bara min. Jag tänker absolut inte ge erättning i onödan om de verkligen inte behövs. Eftersom bröstmjölk är de absolut bästa han kan få lill killen. De bästa är bara bra nog för honom...

Älskar min familj mest av allt. Vad gjorde man av all tid man hade när man inte hade barn? Förstår verkligen inte de...Älskar vår underbara son. Utan dig är jag ingenting. Innan du kom var jag ingenting. Neo är verkligen meningen m
                                                                             
image10

      Min underbara familj. Utan er är jag ingenting...<3<3<3
                                                                                                                        
               

Kommentarer
Postat av: saraseal

jättefin bild

2007-12-10 @ 15:22:26
URL: http://saraseal.blogg.se
Postat av: Sandrah

fin mysig bild =)

2007-12-11 @ 14:21:23
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0