Sista gången på vattengympan.



Ja idag var det tyvärr sista gången på Neos vattengymnastik. Vet faktiskt inte om det blir någon mer grupp här istan.
Blivit erbjudna bassäng grupper i karlstad och filipstad men det är så svårt att få det att gå ihop med tonys jobb eftersom jag inte har nått körkort vilket jag saknar ibland sp i sådana här situationer men men man får göra det bästa av de. Just nu blir det väldigt svårt och få tiden och ekonomin att gå ihop för ett körkort.

Hoppas att vi kan försöka komma iväg till nån mer grupp för ner verkligen gillar att bada massa. Så himla underbart att se glädje och lyckan i hans ögon. Allt går så mycket lättare att göra i vatten kroppen blir inte lika tung för honom.
Idag hoppade han massa från kanten med hjälp då och sen fick han även prova sådana där puffar runt armarna för att kunna flyta lite bättre och sen en badring på de. Då låg han själv och sprattlade som en lite fisk och kom lite framåt på egen hand underbart att se och underbart för honom att kunna göra saker själv utan hjälp.




Mina badpojkar!
Blir bara kort på land eftersom både jag och tony är med och badar:)


På förmiddagen var jag barnvakt ca 4timmar åt vilde. Sandrah skulle till sjukhuset och sen hem och vila lite på de stackare. Vilde var så glad och nöjd hela tiden. Fick lite käk och somnade på stört och sov äver 2 h fick tom väcka honom när han skulle hem igen sjusovarn.


Vildebus

Hade planer på bullbak idag men så blev det inte får tat nån annan dag. Bullens dag på söndag så tänkte ha lite bullar hemma. Imorgon blir de till att vara barnvakt en stund så sandrah få ladda sina batterier.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Du är så snäll som ställer upp <3

2009-09-29 @ 09:25:16
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0