Astma medicin

Hämtade ut neos medicin i går som vi fick utskrivet. Fick mer mollipect wiie den som är så bra (inte ett dugg sarkastisk) och även en luftrörsvidgande medicin ventoline. Läste anvisningen och såg att den ges bla till att lindra astma.

Första natten lördag-söndag fick han  den första gången och han vaknade bara en gång med lite gnäll och somnade om jättefort igen. Jag vet inte om det är medicinen som hjälper eller om hostan är på väg tillbaka men vilket som så känns det som en stor lättnad.

VI får se i natt nu igen hur det ter sig håller alla tummar att den kommer bli relativt lugn som föregående.
Näspraysfri för andra natten känns och skönt köpte dock en bättre tror jag så jag har hemma för säkerhetsskull.


(inte min bild som ni kanske märker pga det konstiga språket;)

Kommentarer
Postat av: malin

Lite mycket med allt, men nu känns det bättre :) bara haft en dålig dag kram

2009-09-20 @ 22:33:43
URL: http://malindaa.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Hostan på väg tillbaka? Bort menar du väl? =)

2009-09-21 @ 08:23:38
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0