Oskulden av ullared!


Då har man tagit oskulden av Ullared.
Tror min mor som hade beställt bussbiljetterna inte hade tänkt på att det den veckan var skollov!
Vi fick köa in ca 1 h men tyckte det gick ganska fort. Men väl inne så var det folk överallt det gick knappt att ta sig fram för fasen vansinne. Min första tanke då var vad fan har jag gett mig in på. Kändes som man fick stressa sig igenom allt för att hinna med och man missade hälften eftersom busen gick efter 5 h. Så nästa gång blir det nog att vi bokar en stuga 1 natt så man slipper stressa ihjäl sig. Handlade för 2000 kr.
Så typiskt svenskt att åka långt för att handla billigt och tyvärr ingår jag nu i den kategorin;)

Igår var det öppna förskolan som stod på schemat. Försöker gå dit iaf 2 gr i veckan så neo får träffa andra barn bara nyttigt eftersom det inte är nått dagis än. Sandrah,devin vilde och jennie var där också så vi satt och pratade. Neo lyssnade på saga och fick måla lite med en utav fröknarna.  Sen gick vi hem till min farmor där vi blev bjudna på käk supergott. Senare på kvällen så kom neos farmor och farfar hit för att passa neo några timmar. Men det var inte mycket barnvaktande för jag lade neo innan vi åkte. Det var jag jessica och jan som kikade  på innebandy och jag tvingade jessica att berätta allt om hennes nya kärlek som också spelar innebandy, i samma lag som tony.

Idag ska jag och tonys pappa på ishockey, färjesta-linköping ska bli riktigt roligt. Har inte varit iväg på nån match än. Ser jag fram emot. Lite sugen på att gå ut i kväll faktiskt men det slutar nog med en mysig hemmakväll med en av de filmer som jag köpte på ullared!

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Du och tonys pappa? inte tony? haha.

Jag är också sugen på att gå ut, men det blir nog inget med.

2009-10-31 @ 12:20:51
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: tinkerbellan

tack gör gratulationerna..// Gabriel...



Fy fan för att köa till gekås så länge hade fan dött..

2009-11-01 @ 13:16:04
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: malin

tack så mycket :)

2009-11-02 @ 09:32:20
URL: http://[email protected]
Postat av: Sandra

Ja tack, det vore jättesnällt :)



Vi var till ullared förra höstlovet och fick också köa en del, men sen hinnar man glömma hur mycket folk det är och åker dit igen nästa år :)



2009-11-02 @ 10:55:03
URL: http://fluffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0