Helvetiska nätter!


Så nu har helgen paserat och jag kan inte direkt påstå att det hänt nått utöver det vanliga.

Natten till idag har varit ett helvete milt sagt.
Neo har bökat, krånglat. spytt 2 gr och skrikit från och till mellan 00-06. Den sista timmen så var mitt tålamod verkligen totalt slut så då fick tony ta hand om honom. Jag såg svart jag var såå arg och nu i efterhand känner jag mig som världen hemskaste mamma. Men så här har det varit i ca 2 månader.

Han vaknar av hosta och snuva och då är det bara att plocka upp honom och oftast är det bara mamma som duger. Funderar på att ringa vårdcentralen och se vad dom säger för så här kan vi inte ha det för jag orkar inte så mycket mer nu. ventolinet tycker jag inte gör nån skilland längre. Nu har jag flyttat in neos säng i vårt sovrum för jag orkar inte springa. Blir säkert 6-7 gr varje natt så får vi se om detta hjälper men jag är ytterst tveksam.
Har läst lite på nätet där en luftfuktare ska vara bra för människor med asmatiska besvär hittde en för ca 500 men vi får se.

Dagen idag har varit väldigt trevlig. Sandrah,devin och vilde kom vid kl 2 drygt. Vi tog en promenad och sen gick vi hem hit igen där vi alla åt middag tillsamans. Var jättemysigt och roligt med middagssällskap. Så trist att laga mat ensam och då blir de ibland att jag fuskar och struntar i de ist ja jag vet inte bra.
Mina stuvade makaroner fick MVG så då blev jag glad.
Ska inte bli allt för sen i säng i kväll men vi vet ju hur det brukar bli i slutändan;)


Kommentarer
Postat av: Sandrah

MVG+ :D och broccoli!!!!!!!!!!!

2009-10-26 @ 21:30:02
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Zandra

Fy så jobbigt.

Ja en sån tror jag med hade varit värd att testa, om inte annat så skadar det inte att ha en hemma ändå.

Hoppas verkligen att det blir bättre snart eller iaf att Neo tycker att pappa också duger så att du med får sova lite.

Kram

2009-10-27 @ 06:56:54
URL: http://tokiga2barnsmamman.blogspot.com
Postat av: sara

skoj att laga mat ihop!

Men jobbigt med Neo, kräks han så av hostan? Så kan ni ju inte ha det :-(

2009-10-29 @ 10:20:22
URL: http://zasata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0