Utmanad

Tydligen så hade mitt inlägg om utmaning publicerats igår fast än de inte var klart än. Så nu gör jag ett nytt försök;)
Dum som jag var så försvann alla komentarer såklart på de inlägget också:(

Jag har blivit utmanad av Sara :D.

Själva Utmaningen går ut på att jag ska skriva ner 5 saker som jag ska göra under året 2009 samt 5 personer jag vill utmana.

1. Jag ska försöka att inte klandra mig själv över vad som hänt!
(Jag har inte kunnat göra nått annolunda)
2. Jag ska försöka bli mindre blyg!
3.Jag ska försöka inte älta saker om och om igen.
4.Jag ska försöka inse att jag duger som jag är!
5. Jag ska försöka unna mig själv lite saker då och då!

Jag utmanar följande personer:

Sandrah
Mie
Katahrina
Jennie
Malin

Kommentarer
Postat av: Sandrah

vilka bra saker du kom på då!

2009-05-13 @ 19:52:27
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men hur går det till då??? Förstår inte riktigt och hur mäter man resultatet? Berätta!

2009-05-14 @ 22:09:02
Postat av: sara - michelles mamma <3

hur man mäter räsultatet.. hallå de är en utmaning nått man gör för skojs skull.. mål för en själv.. typ

2009-05-14 @ 22:31:53
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0