Söndag


Tog en tripp på stan igår jag och neo för att se om vi hittade några sommarkläder till herrn! Men de var vädligt dåligt på den fronten. Det enda som jag hittade som var snyggt så fanns inte shortsen i rätt strl och t-shirten var helt slut. Så vi fick tomhänta där ifrån. Knatade till pappa fick käk och sen fika, rabarberpaj med maräng täcke såå gott var de. Måste jag själv prova att göra för de börjar ploppa upp rabarber i lanet.

Väntade på tony som jobbade. Han och min bror drog till golfbanan så ajg passade på att kika lite på arkiv x såå bra serie. Hann med några avsnitt innan de kom tillbaka. Då var de raka vägen hem för neo skulle sova.
Kikade på schlagerfestivalen haha som varje år trotts att de bara är skit;) Fast de var en ok låt som vann iaf. Orkade dock inte kolla klart på röstningen.

Idag tog neo och jag oss en promenad till pappa igen!
Möte monika och adam på vägen. Hon har börjat få en riktigt mys magen nu redan v 25 jösses här går de undan.
Hon mådde jättebra inget högtblodtryck eller nått underbart!

Hos pappa gjorde vi inget sp. Mest fördrev tiden tills tony slutade jobbet. Möte upp han på maxi vi handlade. Kom hem grillade sååå gott även jensen kom förbi. Har även rensat ogräs i rabatterna och vatnat lite här och där.
Tony har klippt gräset. Så skönt när alla j^vla maskrosor försvinner usch avskyr dom.

Imorgon är det vattenträning. Det ser vi verkligen fram emot även tony ska med.
Sen blir de nog en fika på sjukhuset för att invänta tiden för neos öronkoll sen öroninflamationen
Så de är nog de som händer i morgon.

Hoppas alla haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: sara

låter skönt att ha en tomt.

2009-05-17 @ 21:26:56
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Har du inget att göra någon dag kan du ju höra av dig :)

2009-05-18 @ 16:19:03
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0