Helgen som gått


I fredags var de ett sånt trist väder så neo och jag var hemma. Myste lekte och sen sov neo en rejäll stund på eftermiddagen trött kille.  Det var i stort sett denna dagen.

Igår lördag så var vi hemma på förmiddagen. Tonys lediga helg. Drog till tonys föräldrar fick mat och hade de trevligt.
Neo fick ett par byxor av gammelmormor och sen fick neo en jättefin pool av farmor och farfar som verkligen kan användas flitigt i sommar med bla en rutschkana. Stort och bra så han kompisar också kan vara med. Tack så jättemycket för allt han fick!!

Senare på kvällen skulle vi haft en lite film kväll här hemma med jessika men liam somnade så tidigt så allt blev lite rörigt så vii skippade de denna gång. Jag kilade över till henne en sväng. Var bara tvungen att träffa hennes nya kisse 10 veckor. Så himla söt och så otroligt liten. En riktigt liten myskisse de där. Saknar våra missar som vi hade innan allt hände med neo. Nu bor dom hos tonys föräldrar och har de riktigt bra kan gå ut när som helst bor vid skogen ingen stor väg i närheten men andra ord perfekt och dom verkligen stormtrivs. Så vi  vill inte ta hem dom igen. Känns inte rättvist mot dom sen så har jag inte riktigt tid heller nu känner jag. Men klart man saknar dom massa.
Kom väl i säng runt halv tolv och jag var otroligt pigg för en gångs skull...

Idag hälsade jag och neo på morfar medan tony var på gymmet och pumpade upp lite muskler ;)
Tony hjälpte min far med att installera in trådlös router. Sen bjöd pappa på grillat här hemma hos oss riktigt gott och trevligt även min bror kom. Så vi satt och käka på altan med grillat, fruksallad och sen fika därefter så nu är jag ruskigt mätt. Tror nog de blir att kika på x-men 3 senare ikväll.

Imorgon ska vi på vattengymnastik igen. Tycker verkligen veckorna går sååå fort nu förtiden. Vattengympan ser vi verkligen ifram emot och väldigt kul att de antagligen blir mer vattengymnasik till hösten igen för neo verkligen gillar de massa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0