Spa morgon!



Natten till idag var helt kaos.
Neo var vaken mellan 02:30 och somnade om runt 07:30.
Han skrek och skrek. Inget hjälpte. Vi har nu försökt att trappa ner sondmatningen på natten så jag trodde att han kanske var hungrig. Men vi är tillsagda att bara ge vatten på natten och inget annat så de gjorde jag men hjälpte inte alls. Kl 6 gick jag upp för att ge honom gröt som kom upp när det var en sked kvar så då blev det sond. Bökade en stund eftet det men somnade om tillslut stackarn. För att natten var som den var så fick neo sova längre idag för att ta ikapp några timmar. Var planerat att besöka öppna förskolan idag men det ställde vi in.

Vid lunchtid så myste vi till det lite.
Tände doftljus så hela badrummet luktade ljuvligt och satte på mysig musik.
Neo badade skummbad (vilket försvann ganska fort som ni ser på bilden nedan).
Badade en bra stund och efter det bjöd mamma på oljemassage som är under för stela leder och muskler. Det uppskattades.

Jag gjorde hårinpackning, ansiktsmask, målade de tråkiga tånaglarna röda, smörjde in mig topp till tå så nu luktar jag gott. Riktigt härligt och väldigt mysigt som jag funderar starkt på att göra till en tradition 1 gång i veckan iaf.

Nu på eftermiddagen finns det planer på att dra på en film och se om min älskling är sugen på lite mys för det är mamma;)



Kommentarer
Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

Så fin han är.

Låter som en mysig dag!

2009-12-11 @ 15:22:06
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

En spadag låter ju jätteskönt, det borde man som sagt göra lite oftare :)

Förresten så passade inte alla kläder tyvärr, men en del :) så tänkte att jag kommer över med de andra nån dag här.

2009-12-13 @ 19:05:57
URL: http://fluffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0