Fullt ös!


Igår vart det en fika på staden med johanna och albin. Jag och johanna mumsade i oss var sin ost och skinksallad och det blev ju självklart massa tjat också;)
Lite senare dök sandrah upp för då skulle vi på bikinijakt. Så vi strossade omkring men hittade typ ingenting väldigt utplockat. Johanna sandrah och jag tog sällskap eftersom dom bor grannar typ. Resten av eftermiddagen spenderades hos sandrah där vi rensade ur barnens kläder och även sandrahs. Jag fick lite kläder av sandrah som hon inte kunde ha.
-Tack så jättemycket för de fina kläderna!!-

När vi kom hem så satt tony och blev klippt av cicci välbehövligt. Nästa gång det ska klippas så ska även jag passa på behöver verkligen klippa mig nu. Vore roligt att byta frisyr är så trött med mitt hår nu usch.
Resten av kvällen spenderades framför burken.

Idag vaknade jag och neo kl 11!!!
Riktiga sjusovare idag jättehärligt. Men det blev att stressa för kl 12 så skulle vi träffa sara-michelle och angelica-liam. Dock så stressade jag mycket så vi kom tom förtidigt .
 Sara blev inringd från jobbet och skulle iväg kl 14 så michelle var på dagis. Liam var med och så stor han blivit har inte sett honom på ett tag sötnosen. Neo blev rädd för liams glädjetjut hehe trodde att den tiden var över eftersom det var evigheter sen han blev rädd för höga ljud.
Var en jätte trevlig fika. Tack för idag!

GIck hem där jag började klippa kanterna i rabatten och neo gick på upptäcksfärd gullungen. Tony kom hem och vi åkte och handlade. Jösses va mycket grejer det blev men nu har vi och neos blöjföråd är välfyllt nu igen,skönt!
Kom hem lagade käk och nu sitter jag här och känner mig fortfarande oerhört pigg. Måste ju meddela att neo sov hela natten idag utan nått endaste gnäll underbart. Skönt för oss alla med lugnare nätter!

Imorgon är tony ledig så då får vi se vad vi ska hitta på. Hans enda lediga dag denna vecka.
Vet att jag och ronny ska ta en fika på förmiddagen.Hoppas på strålande sol i morgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0