tisdag

I natt har de varit en erhört jobbig natt. lade neo vid 22 och han har hostat och hostat och hostat fram till kl 01 när han hostar så  häftigt att han kräks så de var bara att dra av pyjamens.  tycker såå synd om honom provade att lägga hon lite högre upp på en kudde men tror inte de funkade så bra tyvärr även näsdroppar och alvedon men ingen hjälpte kändes de som.tony lade sig i soffan för han började 05 i morse har inte sovit mycket alls usch känner mig helt slut. och förkyldningen vill aldrig ge sig idag är jag snorigare än nånsin och så slemmig och inte nog med dem så har lingoveckan kommit blää allt på samma gång. Blev visst ett gnällinlägg idag haha:P

Blir ingen fika med mammorna idag för de första så är inte neo eller jag friska vill inte att allt ska bli värre än var de redan är och sen inte smitta ner massa andra barn känns väldigt onödigt båda delarna. sen hade sara lite annat att grejsa med men de får bli en annan gång när alla kan.

Idag har tony och jag fått biljetter till färjesta se om man orkar iväg sen. Neos farmor är barnvakt då isådana fall men vi får se hur de blir med den saken. tony slutar tidigt idag skönt kanske man kan passa på att ta en lur sen eftersom nattsömnen varit katastrof!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Krya på er!

2008-10-14 @ 17:32:24
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0