söndag

såklart så var barnvagnen i bilen och bilen hade tony till jobbet. så då blev vi ganska låsta på en gång- hade tänkt gå till mamma eftersom de inte är långt kan ta neo i selen om jag nu orkar. var jätteänge sen jag använde nu men förra gången var han rysligt tung tror den selen går till 12 kg så snart kan han inte han den längre så fort som han växer. men mamma skulle bort så vi fick underhålla oss här hemma så gott de gick nog mer jag som tyckte de va trist att vara hemma än neo han tycker om att var här.

 Väntade på att tony kom  hem gjorde mat. åkte sen till tonys mamma och pappa även tonys farmor och farfar var där en stund. pratade fikade kikade på tv innan vi åkte hem igen eftersom neo blev trött. men när vi kom hem var han görpigg va onvanligt;) men vi lade honom iaf eftersom kl var mycket han somnade ganska strax därefter. kikade lite på beck innan jag lade mig och tvärslocknade.

Just nu väntar jag på att neo ska vakna eftersom vi ska ta en sväng till min mamma idag istället sovtuta är de.
imorgon är de rytmik och öppna förskolan en sväng och därefter ska vi till banken. sen vet jag inte om vi ska skriva på kontraket för huset i morgon eller om de blir en annan dag. ska se om jag lyckas dra med tony till rytmiken i morgon eftersom han ändå ska upp och gå till tandläkare på morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0