Sammanfattning av dom föregående dagarna

I torsdags fick vi till öppna förskolan. var många där man kände. Sandrah och devin, johanna och albin,veronica och elliott. johanna och vilgott. var lagomt med barn där och neo hade de skoj. Efter de gick sandrah jag och johanna och fikade på pause var jätte trevligt. Knatade hem städade lite och så.

I fredags blev de en fika med johanna och albin på pause vi var där en bra stund innan johanna gick till sin bror för att få mat. Tony åkte på macth och kom hem sent. kollade på bra film innan jag lade mig slutade dock sent. Neo var jätte bökig den natten gnällde och krånglade så ajg sov ingeting.

Igår tog neo och jag en promenad till min farmor gick genom staden för att ta en annan väg. stötte på mamma och tomas pratade med dom en stund innan vi fortsatte. Blev bjudna på mat jättegott. neo sov ganska länge så jag passade på att läsa en skvaller tidning hehe.

Han har börjat att kräkas massa nu igen och vi ahr ingen aning om varför. Han brukar alltid kräkas massa när han är sjuk elelr börjar bli men ingen hosta eller rinnande snor. dock hade något förhjd kroppstempratur men ingen vidare feber.och de är mängder han spyr varje gång de jobbigt. senare på kvällen när vi kom hem fick jag en frukstansvärd huvudvärk från ingenstans och illamående så jag var tvungen att kräkas men sen blev de bättre igen skummt  undra va de berode på.

Natten till idag har varit sådär. neo kräktes runt ett i natt så de var bara att torka spya och byta pyjamas. Tony lade sig  i soffan och neo fick sova i vår säng han brukar sova lite bättre där. gnällde till några gånger men sen somnade han och bådde jag och neo sov till halv tolv idag jätteskönt. har städat såg hemskt ut här hemma. jag mår bra dag dock lite trött och lite huvudvärk. men jag tror de beror på att jag sover typ inget om näterna eftersom neo krånglar så. Neo la av en monsterkränning vid lunch men 17 målet har han fått behålla och dom två mållen mellan halv sex och halv nio i morse med jätteskönt. han är pigg och glad i övrigt så de där med shunten kan vi ta bort eller också så är han bara inne i en kräkperiod hoppas verkligen de går över fort vad de nu än är.
Ikväll blir de kanske nån film innan säng gående.

Imorgon är de rytmik och efter de blir de antagligen öpnna förskloan en sväng.beroende på hur natten varit och hur neo mår såklart. Men är han pigg och så blir att vi går dit.  kl 14 ska vi till karlstad för att träffa neos nya läkare. känns sådär faktiskt. vill gärna ha kvar den vi har. men dom anser att neo är så pass frisk att han inte behöver så mycket kontroller längre vilket är skönt men man vill ändå har kvar samma som vi alltid har haft hela tiden som, känner neo som vet vad han har gått igenom och hur just neo beeter sig så de är blandade känslor men de kommer säkert bli bra...

Kommentarer
Postat av: ☆ Nina ☆

Tack, snart är det din tur med ;) Du får gärna ge mig två färger du gillar, och om du har något annat önskemål =)

2008-11-16 @ 20:04:28
URL: http://snostjarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0