bvc

♥♥♥

image63
vackrast


Blev en tripp till karlstad med pappa och farmor i måndags var super skoj att få komma ut lite men saknaden till neo var enorm hela dagen. <köpte en jacka en skjorta och en rosa pike till neo kul men lite andra färger. Försöker planera mina klädinköp nu och köpa sånt som jag verkligen behöver och som jag kommer använda. brukar bli impulsinköp ibland som man sen tänker varför köpte jag de här. Nu är man får pengar från fk så är man inte speciellt rik heller.


I osndag blev de en promenad till sandraha och devin för att hälsa på dom och att se nya lägenheten.  va roligt att träffadom. devin som bara växer och växer:)

Igår fick jag ett sms av sara som har blivit mamma så morgonen kunde inte börjat så mycket bättre. Sen när neo vaknade så fick man de största leendet som vanligt. de gjorde min dag:D Fikade med ronny igår va längesen nu. tog en liten tur till skärgården innan jag möte upp Tony och neo på stan för igår var vi till bvc.
De var de vanliga vikt och huvudomfångför att se att inte huvudet växer för fort som kan tyda på shuntstopp men de var på 41 cm. Han har inte kräkts så mycket nu och de märktes även på hans vikt. Han hade gått upp 210 gr på ca 1 1/2 vecka vilket är jättebra för neo. Så igår stannade vågen på 6620 gr. Så vi var jätte nöjda:D vår kille börjar bli stor och tung och lång med såå underbart att se att han växer och utvecklas. finns inget som gör mig så lycklig som att se att han mår bra de är värt allt i hela världen

Även pumpningen har gått bra. Just nu så var de 36 timmar sen som jag behövde pumpa och dom är inte alls spännda och knölarna har nästan försvunnit så nu kanske mina pumpdar är över. Känns såå underligt att få sova hela nätter och ha så massa tid över så man vet ju inte vad man ska göra. Känns att man börjar få livet tillbaka.

Imorse ringde avd 10 och sa att dom hade pratat lite med neos läkare och han tyckte att neo ska få en rs vaccin spruta till eftersom säsongen onte riktigt är över än. känns jobbigt tycker synd om neo blöir så mycket för honon nästa vecka. Han vekligen avskyr att bli stucken. panik skriker och jag börjar alltid gråta för att han får såå ont de är hemskt. men man får tänka att de är för hans bästa. femte och sista sprutan nu så sen slipper han de.
Är bara de att dfe blir så mycket för honom nästa vecka med vaccin på månag och sen på onsdag ska han opereras läppen och en peggsond. När ska han få slippa allt lite är såå jävla orättvist ibland. han har gått igenom mer än va dom flesta gör under en livstid och neo är bara 9 mån. ska bli såå skönt när allt är klart så man kan andas ut lite...

idah blir de nog lugnt. en promenad kanske om vädret tillåter och även röja lite här hemma som alltid är välbehövligt...


image62
♥Mammas allt♥


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Hoppas att det går bra idag nu!! =)

2008-04-02 @ 10:49:59
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0