Perfekta tårtan


vaknade av att de smattrade som sjutton på vårat sovrumsfönster i morse. gav neo mat lade han i vår säng somnade till en liten stund tills matpumpen pep. Trodde herrn skulle vakna någolunda tidigt som han brukar men inte idag.
Somnade typ halv elva igår kväll och sov till 11:30 imorse. då vaknade han och var jätte sprallig och glad. var vaken 2 timmar innan han somnade igen nån timme. Sovit hittils 4 gr idag och sover nu. Väldigt mycket sömn för att vara neo varit ganska mycket mer sömn några dar nu. vet inte om de beror på vädret eller om de är nått annat. men han verkar inte sjuk eller nått sånt för när han vaknar är han jätteglad och pigg som han alltid brukar. kanske nån tillväxt period eller nått!?!

Grått och mulet hela dagen så man har inte fått nån lust till nått. skulle gått ner på stan till apoteket beställa hem mer mat till neo eftersom vi är inne på sista kartongen nu men när tony kom hem och vi hade tänkt att knalla ner började de spöregna så de blev inget med de.Tony fixade lite med neos föddelse dag på jobbet och kom hem lite senare.

idag hittade jag den perfekta tårtan till neos föddelsedag. En riktig sommartårta hoppas de kommer bli lyckat och att jag klarar av att göra den. Men den känns så rätt. inget barntårta precis kanske men neo ska ändå inte äta den eller nått annat barn heller. Tror jag ska göra nån god frukt/bär pure istället till honom på färska bär. Men tårta kändes såå rätt när jag såg den.

Dagen i övrigt har varit seg lite långtråkigt men ändå inte orkat ta mig i kragen att hitta på nått så jag får skylla mig själv.
Blir såå trött av vädert hoppas de blir bätre snart.. Tony har åkt på fotbolls matach i ölme så neo och jag är ensamna.
fast neo sover. idag fick han broccolipure ökat smakportionerna till 2-3 skedar och de går jättebra. provat lite nya frukter nu också inga allergiska reaktioner eller magknip underbart att han tål allt han fått hittills. Bajsar och kissar mer vilket betyder att han tar åt sig maten han får underbart. Inge unga mödrar idag så har ingen aning om vad jag ska göra som sagt inte vann att älsklinge sover så mycket...

Kommentarer
Postat av: Erica

Tack :) Det hoppas jag med men det är lite bergochdalbana nu :P

2008-06-16 @ 21:16:48
URL: http://ericaekera.blogg.se/
Postat av: Kim

Hej! Om du skulle vilja ha hjälp med en bloggdesign som inte är blogg.se standard så säg till. Jag hjälper dig gärna!



Jättesöt kille ni har. Hur gammal är han?

Jag har själv en son som är 10½ månader nu.

2008-06-16 @ 23:11:18
URL: http://mammamuuu.blogg.se/
Postat av: Kim

Då är han ca 1 månad äldre än min son med andra ord. Och visst är det sant att tiden går alldeles för fort! Jag vill att min son ska vara liten bebis igen liksom. =)



Om du har något speciellt önskemål om design. Kanske vilka färger du helst vill ha och om du vill ha något speciellt motiv i bilden högst upp så får du säga det. Om du vill ha med några bilder så skicka dom till min mail. Jag börjar med designen när jag fått allt som du tror att jag behöver =)

2008-06-17 @ 10:35:07
URL: http://mammamuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0