Röntgen

Jaha så igår for vi iväg kl 09 på morgon för att åka till karlstad för noes röntgen. Neo fick lugnande men mer att han blev dåsig lugnande för somnade de gjorde han aldrig. Men jag tycker verkligen inte om när han ska få mediciner sp när de är lite starkare för man vet ju aldrig hur han kommer att reagera på de. Men de gick jättebra han blev jättedåsig och nästan lite full hehe ett tag så skrattade han för sig själv för typ ingenting.

Röntgen fick jättefort och neo låg jättestill även han shuvud spändes fast. Vet faktiskt inte om de lugnande hade behövts för han äör så lugn i övrigt. Mamma och pappa sjöng för honom  dom ca 30 sek de tog och han låg blixtstill. röntgen läkaren tyckte han var jätteduktigt. Fick stanna kvar på dagvården en stund för att se att han började kvickna till igen och bli sig själv. trodde han skulle vara dåsig hela dage men de gick ur snabbt sån tur var.

Efter de åkte vi till ikea jag vår vrål hungrig så vi käkade först innan. kikade omkring och tittade på lite saker som vi ska köpa till huset. lämnade av andreas trasiga dator på siba för reperation och sen åkte vi hem och åkte direkt till maxi för handling. har blivit mycket bättre på att handla bra saker och inte så mycket skit typ som godis och sånt. blev inget sånt allt faktiskt.de enda söta jag köpte var julmust. fått för mig att äte lite bättre och nyttigare nu se hur länge de håller;)

Åkte hem neo somnade en stund varit mycket denna dag för honom plus att de lugnande kanske gjorde sitt med.
jag och tony passade påa tt spela little big planet på ps3. och de var sååå roligt. sånt där spel som de är svårt att slita sig ifrån. kikade lite på tv sen gick vi och lade oss.

Snart ska jag och neo knata ner till stan för att beställa mer mat till neo på  apoteket. Sen går vi till min farmor som fyller 79 år idag. ska få tårta och smörgåstårta ska bli jättegott så jag har inte proppat i mig så mycket idag för att orka mest frukt och sen frukost såklart.

Imorgon spelar tony match så då ska vi dit och kika och neo gillar verkligen att kika. tror ajg ska trycka upp en t-shirt till honom där de står heja pappa på!
Sen på söndag ska vi börja måla vardagsrummet rött rött rött ska de bli kommer nog bli skitbra

Nej nu ska jag bara vänta på att min underbara älskling ska vakna<3

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Du behöver ju inte äta nyttigt.. du är ju smal som en sticka! Fan ät på!!

2008-12-21 @ 13:24:35
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Renate

Va skönt att det gick på bra röntgen! Kevin (min stora kille)fick lugnande inför en operation och han blev hyperaktiv av det istället :o han sjöng för alla på preop men det var uppskattat :)

2008-12-24 @ 09:29:42
URL: http://oneeyedme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0