Torsdag

Igår fyllde brorsan år hela 19 bara ett år kvar till systemsbolag ålder. Åt smörgåstårta och tårta riktigt smarrigt. även sandra och jim kom och hade med sig deras hund pixel sååå söt är han. Stannade kvar lite längre eftersom tony åkte på träning. Åkte hem glodde lite på tv lade oss fick såå jävla ont i magen typ som magknip. Vet inte riktigt vad min kropp sysslar mednu hade vrål ont i huvudet typ tre dar inget hjälpte nu är magen helt kass får massa knip flera gånger om dagen och lite illamående är jobbigt men men hoppas de går över snart.

Idag blev de en fika med sandrah och devin på stan han växer den killen. va trevligt blev mass tjat:
dom följde med hem en sväng kollade på top modell har blivit lite beroende av de nu underligt nog haha
satt och pratade sen blev devin trött så dom knatade hemåt runt 17. de var trevligt var längesen nu:)

Snart käka lite om min underliga mage tillåter de. regn regn regn man blir ju såå slö men ändå skönt att de är svalare nu känns som om hösten närmar sig med stormsteg!!
På månad fick vi tid för visning på en lägenhet vi är lite intresserade av ska bli spännande!


Mammas gosnos


gladskiten devin


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Åhh den där bilden måste jag få på Devin, han är så jävla söt där!!! :D Min lilla gladis!!

2008-08-07 @ 19:46:35
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Erica

Fint kort på dej och Söten :)

2008-08-07 @ 20:19:40
URL: http://ericaekera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0