Heldag hos fam rydh


Från kl typ13-19:30 har idag spenderats hos fam rydh.
Vi gick och hämtade Devin på dagis och sen till vårdcentralen eftersom vilde var röd i ena örat och vägrade ta flaska. Träffade johanna och albin påvägen dit stod och tjatade en stund. Längesen jag såg dom nu sen johanna börjar plugga tycker hon är stark som klarar av att vara ensamstående och plugga på de.

På sjukhuset visade sig sån tur va att Vilde inte hade nån öroninflamation kunde vara en på g lr bara lite röd pga av förkyldning så det var riktigt skönt.

Knatade tillbaka till sandrah där vi alla var vrålhungriga så jag och devin käkade makaronpudding mumma och sandrah omelett. Resten av tiden lekte neo och devin massa såå roligt att se. Devin busade och Neo efter. Medan vi mammor satt utslagna i soffan.

Hade glömt mina nycklas i tonys bil så sandrah var sååå snäll och åkte och hämtade tonys på hans jobb.

TACK
så himla mycket!

Annars hade jag varit tvungen att gå först från sandrah sen till maxi och sen tillbaka igen.
Hjälpte till lite med nattingen av barna och gav vilde lite gröt medan hon var iväg. Då hade jag väl varit hemma väldigt sent.

Så nu sitter jag här och ska nog se hollywood fruar kollade på det sist och jag satt bara och skrattade så korkade så det finns inte!!

Haft en riktigt trevlig dag som gått foort!

Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Trevligt :)

2009-09-21 @ 21:42:03
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Jättetrevlig dag!

2009-09-22 @ 09:44:42
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0