Uppladdad med energi!

Så nu är man nästan nyss hemkommen från karlstad.

Tack alla för de stöttande kommentarerna och jag vet innerst inne att de är så men ibland är det svårt att riva ner muren bit för bit.

Jag har haft en underbar dag. Min far är den mest tålmodiga människa jag vet. Han stressar aldrig upp sig och allt får ta den tid de tar kan det bli bättre shoppingsällskap?. Sen ger han även smakråd haha och han har bra klädsmak också. Jag har köpt 2 par jeans, ett linnte, 1 tshirt, sen lite smått och gott på rusta. Neo har fått 2 tröjor av morfar och en av mig alla på pricken där dom förövrigt hade massa fint. Vi har hunnit med att fika och äta middag och allt blev jag bjuden på. Helt fantastiskt att få släppa alla vardagssysslor och allt var det innebär över att vara mamma till ett funktionshindrat barn som tar lite extra energi.

Hos arbetsterapeften hade det gått jättebra. Neo hade charmat alla<3
Var tydligen inget sp utan dom hade känt på hans vänster arm och gett oss råd som vi redan vet om.
Sen hade tony ringt karlstad angående vaccinet eftersom vi fått erbjudanden både från karlstad och kristinehamn.
Så nu blir det vaccination i karlstad där även jag ska vaccinera mig. Dom ordnade det så bra att vi fick tid samma dag som vi ändå ska dit för att hämta neos stårullstol så det var kalas bra.

Har saknat min älskling i mängder så det blev oräknliga pussar är mamma kom hem. Nu sitter herrn i badet och plaskar som aldrig för och jag passar på att sitta på toalettstolen men den bärbara datorn. Med andra ord så har det varit en helt underbar dag och jag känner mig lite uppladdad med energi igen. Vilken underbar känsla det är!
Trotts alla känslor angående allt och nu i efterhand känns det värt det. När man väl kan släppa lite så kommer en lättnad över att jag har klarat det...

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Åhh låter som en toppendag!

2009-10-22 @ 20:32:30
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0