Helgens händelser

Till ett litet mer lättsamt helginlägg för omväxlingsskul!

I lördags kom det en herre på besök runt halv tio. Det var Devin som jag skulle vara barnvakt åt en sväng medan Sandrah och David skulle städa på Devins dagis. Vi hade en liten fruktstund här hemma och även en liten lekstund innan vi bestämde oss för att gå ut i det härliga vädret. Sandrah hade tagit med syskonvagnen så vi knatade en sväng över staden och sen på väg till maxi så ringde sandrah och sa att dom redan var klara så vi mötes upp på maxi och där hämtade de Devin. Jag fick låna deras vagn som för övrigt är väldigt bra och lätt att dra.
Jag och neo gick ensama in för att hälsa på tony som jobbade köpte med lite mat till neo och sen hem till morfar. Där var vi resten av dagen. Lånade med första säsongen av arkiv x av min bror så det satt jag och kikade på samtidigt som jag frossade i ostbågar och chokladpudding fast inte på samma gång då ;)

Idag, söndag, kom Neos morfar hit som skulle sitta barnvakt en liten stund medan jag var på ljusparty.
Alltid skönt att komma ut och få vara barnledig även om det bara är för en liten stund. Dock var allt så dyrt och den enda saken jag verkligen ville ha var en glasljustomte som jag tänkte köpa till neos rum med det visade sig sen att det bara var värdinnan som kunde köpa den riktigt dåligt. Så det blev bara lite värmeljus fast det var dyrt bara de men de luktade ljuvligt sp de gick inte att motstå. Knatade satt och pratade lite med pappa medan neo käkade mat och nu sitter han är i badet och plaskar så det är inte mycket som får vara torrt när han är klar sötnosen min. Resten av kvällen blir nog till att mysa i soffan och fortsätta kika på arkiv x som jag för övrigt har blivit helt såld på. Men det är ett bra tidsfördriv på kvällen och bara varva ner efter dagen strappatser.

Sen måste man säga stoort grattis till en blivande 2 åringen Alice.
Stort grattis på födelsedagen sötnos och hoppas du får massa paket!

Hoppas ni alla har haft en jätte trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Låter som en rolig helg :D



Alice tackar jätte mycket!!



Kram

2009-10-18 @ 21:11:41
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Ja ni får köpa vagnen ;)

2009-10-19 @ 21:16:32
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0