Helgen som gått.


Igår var det baka för hela slanten hos sandrah. Vi hann med så otroligt mycket mer än vad jag trodde men det blir så när man är ett bra team;) Bakade massor inför Devin födelsedag och 2 st kalas. Man måste ju göra skäl för sin titel gudmor. Var en jättrevlig dag riktiga bak kärringar var vi!
 Neo och Tony var hos Tonys föräldrar i björneborg som även agerade barnvakt för en stund när tony skulle spela innebandymatch i degerfors.

Neo har blivit förkyld stackarn med massa snor, massa rossel i luftvägarna och som alltid en extrem hosta och all medicin vi fått utskriven tidigare hjälper inte i vanlig ordning. Så nu ska jag försöka se om det finns nån lucka nästa vecka för att få en tid till vårdcentralen och sen även ringa kuratorn för en tid att diskutera  dagis, känner att jag vill ha nån att bolla ideer med. Vet att det skulle skickas en remiss till sjukhuset i kristinehamn för en utredning av den misstänka förkyldningsastman men det var evigheter sen och än har vi inte hört nått. Så trist att allt ska ta en sån lång tid för neo har haft hosta och slem varje natt i snart säkert 3 mån så det är ohållbart och nu när när han är förkyld är hostan 10 gr värre stackarn och inget kan man göra, känner mig så maktlös!
Såg nyss i lidl bladet att dom hade en luftfuktare som låter högst intressant.
Så ska ju lindra förkyldningsastman, allt är värt att testas.

Just i denna stund sitter jag hos min pappa där vi nyss ätit smårgåstårta och sen tårta på de så magen är proppfull med godsaker. Jag och Neo hade köpt en liten present till tony, present kort på spa han blev så glad ätt han fällde några tårar. Hade tänkt att ge honom det i present oavsett fars dag eller inte eftersom jag tycker dessa dar lika gärna kan tas bort. Tänker på allla som inte har sina föräldrar i livet  då måste denna dag vara ett helvete rent ut sagt. Sen är det ju bara för att affärerna ska få sälja.

Man kan uppskatta varandra varje dag!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken härlig helg ni verkar ha haft. Jag håller med dig där, alla de där dagarna är bara till för att tjäna pengar!



Hoppas ni fått en trevlig söndag!

2009-11-08 @ 16:25:41
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: malin

Tack det samma :) och hoppas neo fort blir frisk :)

2009-11-08 @ 17:23:32
URL: http://[email protected]
Postat av: Sandrah

håller med dig om det sista där!!

2009-11-08 @ 19:26:25
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Angelica <3mamma till liam<3

Hihi aa fast än kommer jag inte börja använda dom!! :) Håller med om det sista, även fast jag gav timmy godis i present men det hade jag en baktanke med & det var att jag oxå kan äta av det ;) haha!!

2009-11-08 @ 19:56:09
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0