Eufori


Känns som jag fortfarande är i eufori efter tisdagens händelse.
Jag har kapslat in den underbara känslan inom mig och suger lite då och då på den som en karamell
för att den ska finnas kvar så länge som det bara går.
Jag vet att detta kommer att sätta spår som gör att jag aldrig kommer glömma
och det är precis så som jag vill ha det.
Men just nu njuter jag lite mer när den känns extra verklig.
Det är nästan så man kan ta på den.

Tänk att så lite kan resultera till så ofantligt mycket.

Och känslor oavsett om man försöker beskriva dem med ord
så lyckas man aldrig.
♥Då är det äkta♥

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag läser både din och Sandrahs blogg och du är så himla mycket mer positiv. Jag tänker att oavsett vad man får för livsöden så handlar det ändå om hur man väljer att se livet. Keep up the good work!

2009-11-27 @ 09:01:22
Postat av: sara

sv: ja dom skall kolla hörseln också det gör dom som rutin.

2009-11-27 @ 18:59:40
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: ♥ Nina ♥

Låter helt UNDERBART!! =)



stjärnfallet i Jordans rum köptes faktiskt på IKEA för många herrans år sedan, å det håller ännu. Han älskar det!

2009-11-28 @ 14:21:15
URL: http://snostjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0