Massa filmtittande när det är regniga dagar!


Var på bio igår och såg baksmällan med sandrah i karlstad. Var först meningen att vi skulle se ice age 3 men den gick på en ovänlig mamma tid, med andra ord för sent för oss. Det var såå himla roligt att komma ut utan barn en stund och få prata tjejgrejer;) Filmen var riktigt rolig skrattade massa helt en klart annolunda och rolig film. Förstår inte varför man går på bio så sällan som man gör.

Var hos fam rydh/bokvist idag. Fick skjuts för det har i princip regnat hela dagen lång. Neo och pappa var hemma och myste. Yttligare lite barnledig skönt. Jag känner de att när jag är borta om de nu bara är för en stund så uppskattar man massa att komma hem och se de där underbara leendet. Man behöver egentid och jag känner att jag egentligen borde ta mig lite mer än vad jag har det gör en gott i själen.

Hos sandrah såg vi twilight. Den var såå bra blev helt fast. Definitvit en av de bättre filmerna jag sett. den kommer nog ses massa gånger. Fick mata vilde och han var jätteduktig att flaska och åt hela 150 ml ersättning rekord!! Men de var nog för att de var så mysigt i min famn hihi;) Busa med devin och myste med vilde, pratade om massa olika saker. Men andra ord så var det jätte trevligt. fick skjuts hem vilket jag tackar för så jag slapp bli dygnsur. Gjorde lite kycklingsallad när jag kom hem de var riktigt gott med massa smarrigheter i.

Och nu sitter jag här och snorar. Neo har börjat bli förkyld med en hemsk hosta men den kommer bara på nätterna.
På dagarna är det bara lite rinnande snor inget annat men på nätterna känns de som allt kommer på en gång. Tätt i näsan och en hemsk hosta. Det låter som krupphosta som han haft tidigare. Neo får alltid hosta när han blir sjuk och jätteslemmig. Vet inte om hans lugnor är extra känsliga eftersom han är prematur. Mollipecten gör inte ett skit så den kan man skippa. Håller hostan i sig så får jag nog ringa vårdcentralen och få en bättre hostmedicin.
Hela familjen har fått sig beskärda del av förkyldningen.
Så länge det inte är nån feber inblandad så bryr jag mig inte för egen del.

Kommentarer
Postat av: M -- Har en liten bebis i magen!

Ja det är underbart :) V 20 på lördag!! hihi

2009-07-23 @ 19:28:12
URL: http://bebisdecember.blogg.se/
Postat av: malin

trevligt :)

2009-07-23 @ 20:03:12
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Sandrah

vart riktigt trevligt :D

2009-07-23 @ 21:44:11
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0