Stug och Stockhomstripp



Hemkomna från stugan.
Det var härligt att komma bort lite. Vädret var dock ingen höjdare. Natten var inte lika rolig för neo har som jag skrev i nått annat inlägg börjat krångla på nätterna med hosta och igentäppt näsa. Sen nytt ställe lite oroligt massa hosta och snorande så jag var redigt trött på morgonen efter några timmars sömn. Sen har neo resten av dagen var kinkig och de var inte på tal om att sova inte.

Kom hem packade neos saker åkte till björneborg för neo ska sova 2 nätter där för jag och tony åker till stockholm i morgon och sova på hotell det ska blir riktigt trevligt. Att få rå om varandra.

Det är första gången jag och tony gör nått sånt här sen vi fick neo 2 år sen.
 Även första gången neo sover borta. På ett sätt känns det skönt men på ett annat oerhört jobbigt.
Paniken och oron finns med hela tiden. kommer allt gå bra osv.
 Det är ju en del av familjen som fattas.

Kom hem och det kändes såå tomt. Saknar honom massa tyckte de var så jobbigt att lämna honom så tårar var oundvikligt. Jag vet att tony och jag behöver detta, egentid tillsamans. Tänk att få sova en hel natt.

Våra nätter ser oftast ut så här.
 Neo äter mat mellan 21:30-01:20 då maten är klara larmar pumpen så då är de bara att gå upp för att fixa de. Sen är det dags för mat igen 05 och den är klar 08:15. Sen nu eftersom neo har stökiga nätter så är man någ uppe yttligare 5 gånger så här har vi haft de sen vi i princip kom hem från sjukhuset så de är klart att de tär på en. jag kommer säkert ändå vakna dessa tider för det är inbyggt i en.

Tänk att man kan älska nån så oändligt mycket. Det går inte att beskriva..
Saknar honom  oerhört mycket.
Utan dig vid min sida är jag inte hel!


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Nej när barnen inte är hemma är det helkonstigt

2009-07-31 @ 13:02:21
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Michellesmamma <3

ha de underbart i sthlm :D

2009-07-31 @ 21:47:52
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Renate

Man måste få rå om sig själv som förälder, det går hur bra som helst skall du se...försök å släpp oron och bara njut av varandra!

2009-08-01 @ 12:54:19
URL: http://oneeyedme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0