Smått och gott


Varit lite dålig uppdatering på sistone.

I onsdags blev det en fika med johanna och albin på vafe pause. Satt och fikade jättelänge som vi alltid brukar göra och tjatade om allt mellan himel och jord! Neo fick sitta på golvet och följde efter albin så albin trodde att neo jagade honom så dom busade omkring under bordet.


Sötnosar

I torsdags hade vi planerat att åka till stranden så vi gick till maxi och handlade lite gottigt. Kom hem neo fick käk sen somnade han och sov i 3 h så det blev tyvärr ingen strand. var hemma resten av dagen.

Igår knatade jag och neo till min farmor. Var jättelängesen vi var där. Fick middag och fika.







Kom in ett rejällt åskoväder så vi fick gå in från ballkongen. Rediga smällar de kom. Den slog ner precis utanför min farmors hus jösses vad jag skvatt de verkligen kändes som huset skulle lyfta och allt bara lystes upp kändes som de gnistrade till och sen en öronbedövande smäll. Då vart jag faktiskt lite rädd men annars så tycker jag åska är såå mysigt. Neo är inte rädd vilket är oerhört skönt. Tycker synd om alla djur när de blir så. De gav sig men senare på kvällen så började de åska rejällt och regnet öste ner. Tony kom och hämtade upp oss efter sitt jobb så vi inte behövde gå hem.
Hade  2 and ½ men maraton på kvällen så nu är säsong 3 avklarad;)

Kommentarer
Postat av: Sandrah

har ni inte redan sett alla avsnitt? :p

2009-07-06 @ 09:44:55
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0