Shoppingrunda!



Idag drog jag sandrah och vilde på en shoppingrunda i karlstad. Neo fick vara hos sin morfar en stund eftersom tonys inlines lopp krockade med karlstad turen. Tror vi var överallt och lite till.
Sandrah shoppade som aldrig förr hittade massa fint.
Även barna fick lite grann även om vi hade sagt att vi bara skulle köpa till oss själva men de brukar ju heta så;)
Blev ett matstopp på max min absoluta favorit hamburgkedja. Såå gott!
Sen även lite ammnings stopp då och då.

VIlde var så go och log och snackade!
Man blir ju inte direkt mindre sugen på en liten till när man får känna den där underbara bebisdoften! Mys!
Var på pricken för första gången nånsin. Där inne hade dom massa fint till barnen. Fyndade en t-shirt som de var 30% på och sen ett par mjuka shorts. Sen köpte jag en body till vilde den var såå söt. var bara tvungen!
 



 
Även en bok följde med hem.
Till mig själv blev det en bh och sen en någolunda bra bikini överdel som inte kostade skjortan.
Har varit en jätte trevligt dag och fort har de gått!!



Kommentarer
Postat av: Sandrah

Ja gud, dagen gick i räserfart. Var skitkul =)

2009-07-04 @ 22:09:32
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Mie

Villervalla har en massa fina kläder som man bara vill ha, vill ha, vill ha....köpte en overall till Mika på Gotland som jag gärna skulle vilja ha i vuxenstorlek - urmysig!

2009-07-05 @ 20:05:20
URL: http://envanligblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0